arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۴۶۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۳ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۰

فرمان آرا: هر فیلمی جز "جدایی نادر از سیمین" كاندیدای ایران در اسکار باشد اتلاف وقت است

یادداشت بسیار خوبی كه امروز از آقای فرمان آرا درباره انتخاب نماینده ایران در اسكار منتشر شده ،نشان دهنده وضعیت جالب مدیریت در سینمای ایران است .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یادداشت بسیار خوبی كه امروز از  آقای فرمان آرا درباره انتخاب نماینده ایران در اسكار منتشر شده ،نشان دهنده وضعیت جالب مدیریت در سینمای ایران است .

 به گزارش پارس توریسم، آقای فرمان آرا در یادداشت خود در روزگارنوشته كه امسال هر فیلمی جز جدایی نادر از سیمین كاندیدای كشور ایران برای معرفی به جایزه اسكار باشد به كلی اتلاف وقت است چون این فیلم علاوه بر موفقیت مالی و هنری پخش كننده مهمی در آمریكا دارد و با پشتیبانی شركتی چون سونی كلاسیك حتما شانس بیشتری خواهد داشت تا فیلمی چون پایان نامه كه خطر انتخاب آن به خاطر ارتباطات تهیه كننده و معاونت سینمایی بسیار زیاد است.

در نگاه نخست باید گفت شاید اظهارات آقای فرمان آرا این كار گردان قدیمی و محبوب سینمای ایران درباره  خطر انتخاب فیلم پایان نامه به عنوان نماینده ایران بسیار عجیب باشد. اما باید عنوان كرد از معاونت سینمایی ای كه فیلم فرهادی را به دلیل آنچه كه اظهارات ناجور فرهادی خوانده بود در وسط فیلمبرداری لغو مجوز می كند هیچ چیزی بعید نیست.

از معاونت سینمایی كه از فون تریه حامی هیتلر حمایت می كند بازهم چنین كاری بعید نیست. از معاونت سینمایی كه دوست دارد كله قند در گلوی میر كریمی گیر كند. از معاونت سینمایی كه صریحا گفته مرهم فیلم ضعیفی است و فیلم فوتبالیها فیلم خوبی است و قرار است به عوامل فیلم فوتبالیها طبق اظهارات تهیه كننده آن جایزه دهد هیچ چیز بعید نیست.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
0
7
البته تو کشور ما هیچی بعید نیست!
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
0
0
اخراجی ها رو بفرستید برای اسکار، برای تمدد اعصاب خوبه!!!!!!!!!!!!!
نظرات بینندگان