arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۴۸۱
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۳ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۰

«یک چهارشنبه معمولی» با هدیه تهرانی در پاریس

هدیه تهرانی در تازه‌ترین فیلم حسن فتحی با عنوان «یک چهارشنبه معمولی» که در لوکیشن‌هایی واقع در فرانسه فیلمبرداری می‌شود، بازی خواهد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سایت روزنامه ایران نوشت: هدیه تهرانی در تازه‌ترین فیلم حسن فتحی با عنوان «یک چهارشنبه معمولی» که در لوکیشن‌هایی واقع در فرانسه فیلمبرداری می‌شود، بازی خواهد کرد.

حسن فتحی فیلمسازی که بیش از هر چیز به واسطه توانایی فراوانی که در دیالوگ‌نویسی دارد، شهره است بعد از ساخت سریال «در مسیر زاینده‌رود» مترصد این بود که فیلم سینمایی مرتبط با ماجرای دزدان دریای عدن را بسازد، اما عدم دریافت حمایت مالی برای ساخت این پروژه موجب شد او به سراغ ساخت فیلمی دیگر با عنوان «یک چهارشنبه معمولی» برود.

فیلمی که بخش عمده فیلمبرداری آن بناست در کشور فرانسه انجام شده و فتحی بیشتر بازیگران خود را هم از میان بازیگران غیرایرانی انتخاب کرده است.

در این میان فتحی به انتخاب یک بازیگر زن ایرانی هم برای حضور در این پروژه علاقه نشان داده که این بازیگر هم کسی نیست بجز هدیه تهرانی که به تازگی نیز خبر حضورش در «پل چوبی» مطرح شد.

این فیلم در سه روز آینده در پاریس کلید خواهد خورد در حالی که محمود کلاری مدیریت فیلمبرداری این اثر را برعهده خواهد داشت.

نظرات بینندگان