arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۵۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۱ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۰

ورود سيم‌كارت اپراتور سوم تا سه ماه آينده

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزير ارتباطات گفت كه براساس اعلام اپراتور سوم تلفن همراه در سه ماه آينده به بازار خواهد آمد و به محض اينكه از سازمان تنظيم مقررات ارتباطات تاييديه بگيرند و سطح كيفيت خدماتشان به حد لازم برسد، مي‌توانند به مردم سيم‌كارت بفروشند.

به گزارش ايسنا، ‌تقي پور، درباره پروژه‌ اينترنت ملي به خبرنگاران گفت: ما هميشه تاكيد كرده‌ايم كه اين اصطلاح به كار نرود و شبكه ملي اطلاعات درست است.

تقي‌پور ادامه داد: در اين زمينه زيرساخت‌ها انجام شده است و پروژه طراحي و اجراي آن پيش مي‌رود و‌ آزمايش‌هاي لازم هم انجام شده است و تا پايان امسال اولين فاز آن را افتتاح خواهيم كرد كه طي آن بسياري از مراكز مهم از جلمه 20 هزار مدرسه به اين شبكه متصل خواهد شد.

به گفته او اين شبكه مي‌تواند بسياري از مشكلات امنيتي در ارتباط بين دستگاه‌ها و انتقال اطلاعات مهم و حياتي آن‌ها به صورت امن تاثيرگذار باشد حتي معتقدم اينترنت جهاني براي اطلاعات شخصي هم ديگر امن نيست و بارها شاهد بوديم كه اين اطلاعات به سرقت رفته است.

وي گفت: اميدوارم تا پايان سال 94 اين پروژه فاز به فاز به بهره‌برداري برسد چراكه با اجراي آن پهناي باند اينترنت داخلي نيز به شكل گسترده‌تري ارائه خواهد شد.

وزير ارتباطات درباره اپراتور سوم تلفن همراه گفت: تعدادي سيم‌كارت توسط اين اپراتور به صورت آزمايشي در اختيار افراد قرار گرفته است و برخي سايت‌هاي اين اپراتور روشن است؛ ‌اين طور كه آن‌ها وعده دادند تعداد زيادي سايت در حال ترخيص و حمل براي نصب است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حقیقت گو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
0
1
اگه درست گفته باشم قرار بود ....... این اپراتور سوم ارائه بشه بعدش شد خرداد ماه 1390 حالا می گید سه ماه دیگه ؟؟؟؟؟؟؟؟ داستان چیه ؟؟
می دونید که 3G تا زمانی که این اپراتور سوم نیاد درست و حسابی کار نمی کنه و یکی از عوامل کندی سرعت همین نیومدن اپراتور سوم هست این همه تاخیر برای چیه ؟؟
کم سود می کنید ؟؟ کم چند برابر پول اینترنت می دیم ؟؟
10 برابر ترکیه و 100 برابر اروپا هزینه ی اینترنت توی ایران هست کاش شرم می کردن که نمی کنن این هم از این خدا همه رو به راه راست هدایت بفرما ( آمین )
نظرات بینندگان