پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با بیان این که نظام بانکداری دنیا از شعار
«حق با مشتری است» عبور کرده است، گفت: اکنون دوره جدیدتری در مشتری مداری
آغاز شده و آن هم ارائه خدمات جدید و مورد انتظار مشتری است.
به
گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، برات کریمی در جمع روسای شعب مستقل و
ممتاز تهران و استان های بانک ملی ایران، با بیان این که این بانک به دنبال
ارائه خدمات ویژه به مشتریان و تکریم آنهاست، افزود: الزامی است متصدیان
شعب باانگیزه و توانمند در برقراری ارتباط با مشتری، فراتر از شغل و جایگاه
سازمانی خود به این امر خطیر گمارده شده و توجه به ارزشهای معنوی و تکریم
مشتری را در دستور کار قرار دهند.
وی گفت: هدفمندکردن پرداخت های
کارکنان و منوط کردن آن به عملکرد و طراحی خدماتی ویژه در راستای بازاریابی
و جذب و نگهداری مشتری، از اهداف طرح های در دست تدوین بانک است.
کریمی
با اشاره به اینکه افزایش شعب فیزیکی برای نظام بانکی جوابگو نیست، افزود:
بانک باید بپذیرد که نیاز و نگاه نسل جدید تغییر کرده و بحث "زمان" به
عنوان ارزشمندترین دارایی انسان ها باید به بهترین نحو توسط سازمانهای
خدمات دهنده، مدیریت شده و تکریم مناسب در مورد مشتریان صورت پذیرد.
وی
با اشاره به شرایط مطلوب بانک ملی ایران از نظر سرمایه، جذب منابع و نسبت
مطالبات معوق به کل تسهیلات پرداختی، افزود: همه تلاش ما در سال جاری این
است که درآمدهای بانک را افزایش دهیم و این هم از طریق ایجاد درآمدهای جدید
و جذب منابع ارزان قیمت امکان پذیر است.
به گفته کریمی، افزایش
درآمدهای کارمزدی، می تواند به جذب منابع ارزان قیمت و در نتیجه ارائه
تسهیلات ترجیحی منتهی شود که این اقدام هم خدمت به بانک، هم خدمت به مردم و
خدمت به اقتصاد کشور است.