arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۵۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۲ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۰

لیست سیاه وزیر ورزش و امور جوانان و احتمال خداحافظی اجباری چهار مدیر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : با حضور عباسی استارت تغییرات در پیکره ورزش زده شده و به احتمال زیاد 4 مدیر ورزشی به ز ودی با میزهای خود وداع خواهند کرد

به گزارش انتخاب به نقل از قدس؛ وزیر ورزش و  امور جوانان که بنا داشت تغییرات گسترده‌ای در ورزش به عمل اورد تصمیم گرفت تغییرات را از دفتر وزیر شروع کند، گفته می‌شود نخستین فردی که عباسی نامه قطع همکاری وی را امضا کرده مهرداد سراجی دست راست علی سعیدلو است، او که در دوره سعیدلو از نفوذ قابل توجهی برخوردار بود حالا با آمدن عباسی از کار برکنار خواهد شد تا فرد جدیدی به عنوان جانشین وی وارد دفتر وزیر شود.

دومین بخشی که به احتمال زیاد طی هفته آینده دستخوش تغییرات عمده قرار خواهد گرفت روابط عمومی و امور بین المللی وزارت ورزش است، هرچند پژمان نیاکی و همکاران وی در چند روز گذشته به بهانه روز خبرنگار تلاش کردند به نوعی قدرت خود را در میان اهالی رسانه ثابت کنند اما شنیده می‌شود وزیر ورزش قصد دارد اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل وزارت ورزش را با انتصاب فردی جدید با تغییراتی رو به رو کند تا از این پس اشراف بیشتری در این حوزه داشته باشد. گفته می شود یکی از نزدیکان عباسی در وزارت تعاون سابق به زودی به جای نیاکی مشغول به کار خواهد شد.

سومین تغییر در معاونت مالی اداری وزارت خانه خواهد بود، از منابع خبری شنیده می‌شود معاون سابق سازمان تربیت بدنی هیچ شانسی برای حضور در این وزارتخانه ندارد و به زودی فرد جدیدی جایگزین او خواهد شد تا سیستم مالی و اداری ووزارت ورزش را با تغییراتی ویژه متحول کند.

چهارمین تغییری که در وزارت تازه تاسیس ورزش و جوانان صورت خواهد گرفت برکناری حمید سجادی از معاونت ورزشی است، گفته می‌شود سجادی خود نیز از این ماجرا خبر دارد و تصمیم گرفته قبل از این که عباسی اقدام به برکناری وی کند خودش رسما از کار کنار رود تا مجبور نشود با شرایط خاص از ورزش ایران جدا شود.
 
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
0
3
جناب آقای وزیر اگر در صدد اصلاح است باید گوشه چشمی هم به ریاست فدراسیون هایی که همزمان با آمدن آقای سعیدلو بعنوان سرپرست وارد فدراسیونها شدند و بعد هم مثل اختاپوس بجان فدراسیونها افتادند داشته باشد و الا همان سیستم ملوک الطوایفی حاکم در برخی فدراسیونها ادامه خواهد داشت.
نظرات بینندگان