arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۵۴۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۰۹ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۰

ضارب روحانی امربه معروف: پشیمانم،ببخشید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : پزشکان بیمارستان اعلام کرده اند خطر فلج شدن علی خلیلی رفع شده و این یک معجزه است که او دوباره می تواند حرکت کند.

ضارب علی خلیلی از پشت میله های زندان به خانواده خود گفته است: به خانواده علی خلیلی و مردم بگوئید با کمال شرمندگی اظهار ندامت و پشیمانی می کنم و درخواست بخشش دارم.

یکی از اعضای خانواده احسان "ش" ضارب علی خلیلی - روحانی آمر به معروف - در گفتگو با مهر از ابراز ندامت و پشیمانی این متهم خبر داد و افزود: در چند باری که توانستم به ملاقات احسان بروم دائما گریه می کرد و می گفت اصلا باورم نمی‌شود این اتفاق افتاده است. انگار در آن لحظه من آدم دیگری بودم، نتوانستم بر عصبانیتم غلبه کنم.

این فرد در مورد شب حادثه گفت: احسان جوانی 19 ساله است که به گفته خودش در شب حادثه داخل یک پراید که دارای سیستمهای پیشرفته صدا بود همراه با یک موتورسیکلت در خیابان جولان می دادند که علی خلیلی همراه با سه نفر دیگر سوار بر موتور سیکلت کنار خودرو آمدند و گفتند: شما حال عادی ندارید و صدای ضبطتان خیلی زیاد است.

وی افزود: احسان بارها گفته است پس از توقف خودرو نفهمیدم چطور درگیری و نزاع شکل گرفت و من به دلیل عصبانیت از داخل خودرو چاقویی را برداشتم تا علی خلیلی را بترسانم که منجر به این حادثه شد.

خانواده احسان برای ملاقات از علی خلیلی به بیمارستان رفتند و خانواده علی خلیلی با احترام از آنها پذیرایی کرده و گفته اند تنها خواسته شان سلامتی علی است.

این عضو خانواده احسان می گوید: پزشکان بیمارستان اعلام کرده اند خطر فلج شدن علی خلیلی رفع شده و این یک معجزه است که او دوباره می تواند حرکت کند.

بنا بر گفته‌های رئیس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس، هر 6 متهم این پرونده دستگیر و برای تکمیل تحقیقات در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس امنیت تهران قرار گرفتند. متهمان این پرونده بین 19 تا 22 سال سن داشته و سابقه کیفری قبلی نیز ندارند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
0
1
...خورد!
حقیقت گو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
0
1
من نمی دونم چرا باید این معجزه های برای از ما بهتران بیفته ؟؟؟ ( نیشخند ) و چرا این از ما بهتران توی کار مردم دخالت می کنن اگه نیروی انتظامی داریم اینها چی می گن اگه مردم این کارها رو می کنن و بعد هم می گن ( پشیمانم به جان تو ) ( چشمک ) برای این هست که از این ها دل خوشی ندارن بیا من از فردا جوان ها رو ارشاد کنم اگه کسی بهم کاری داشت همین که از ما بهترانی و می بینن داغ دلشون تازه می شه و این همه فقر و بدبختی و زیر سر بیشتر اینها می بینن و می زنه به سرشون چی بگم خدا رو خوش بیاد که نه درستی تایید می کنید و نه من درستی می تونم بگم و...
نظرات بینندگان