arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۵۴۸
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۰۸ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۰

صدا و سیما مشکلی با معتمدآریا ندارد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سعید سعدی گفت: محدودیت های تصویری فاطمه معتمدآریا در مورد تیزرهای تبلیغاتی فیلم «اینجا بدون من» در تلویزیون برطرف شده است و این بازیگر دیگر مشکلی در تلویزیون ندارد.

به گزارش انتخاب؛ تهیه کننده «اینجا بدون من» افزود: طی صحبت هایی که با مسوولان صدا و سیما انجام دادیم مشکلات برطرف شده است و در حال حاضر معتمدآریا محدودیتی به لحاظ تصویری ندارد.

وی در مورد حضور فاطمه معتمدآریا در مراسم اکران فیلم خاطرنشان کرد: این بازیگر باسابقه روز پنج‌شنبه ساعت 20 در سینما آفریقا حاضر می شود و با مخاطبان «اینجا بدون من» به تماشای فیلم می نشیند.

خبرگزاری سینمای ایران نوشت : سعدی در مورد حضور عوامل دیگر فیلم در این سینما تصریح کرد: هنوز حضور عوامل دیگر قطعی نشده اما من و بهرام توکلی کارگردان فیلم هم احتمالا حضور خواهیم داشت.

بنابراین گزارش، توزیع پوسترها و تیزرهای تبلیغاتی فیلم «اینجا بدون من» در هفته های ابتدایی اکران با مشکلاتی همراه بود به نحوی که نام و تصویرهای فاطمه معتمدآریا از برخی تیزر و تبلیغات فیلم حذف شد.

«اینجا بدون من» اقتباسی از نمایشنامه «باغ وحش شیشه‌ای» نوشته تنسی ویلیامز است و قصه خانواده‌ای را روایت می‌کند که پای دخترشان مشکل دارد و تمام دغدغه این خانواده رفع مشکل اوست.

پارسا پیروزفر، صابرابر، فاطمه معتمد‌آریا، نگار جواهریان، احمد ساعتچیان، وحید نفر در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

عوامل این فیلم عبارتند از: نویسنده و کارگردان: بهرام توکلی، تهیه‌کننده: سعید سعدی، مدیر فیلمبرداری: حمید خضوعی ابیانه، طراح چهره‌پرداز: سعید ملکان، صدابردار: حسین بشاش، طراح صحنه و لباس: آتوسا قلمفرسایی و دستیار و برنامه‌ریز: علی ملاقلی‌پور، عکاس: علی باقری، منشی صحنه: پانته‌آ حسینی، تدوین: بهرام دهقانی، دستیار و برنامه‌ریز مهدی سلیمانی.
نظرات بینندگان