arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۵۵۲
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۰۸ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۰

سه گمانه در پاسخ به سوال ، مشایی کجاست؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تهران امروز نوشت:محمد کرمی راد نماینده کرمانشاه در مجلس از مشایی و بقایی به کمیسیون اصل 90 مجلس شکایت کرده است. او هم مانند باهنر اطلاعی از مشایی و غیبت او در مجامع عمومی ندارد اما خدا را شکر می‌کند که مردم قبل از انتخابات مجلس پی به ماهیت جریان انحرافی برده‌اند.

گزیده این مصاحبه به این قرار است:من از آقای مشایی و بقایی شکایت کرده‌ام. علتش هم روشن است. علت اقداماتی است که این آقا انجام می‌دهد. این فرد دولت اصولگرا را دچار چالش‌هایی می‌کند و مشکلات برای نظام و رئیس‌جمهور ایجاد کرده است. مشایی در برخی موارد از مسئولیتی که بر عهده‌اش گذاشته شده، سوء استفاده می‌کند. برخی مسائل دیگر هم هست که نمی‌توانم بگویم.

انشالله شکایتم به کمیسیون اصل 90 حتما به نتیجه می‌رسد.

خبر ندارم مشایی کجاست. برخی می‌گویند حصر خانگی است. برخی می‌گویند فقط به محل کار باید برود. تعدادی هم می‌گویند که مشایی در دفتر کارش است.

آقای رئیس‌جمهور به کرمانشاه آمده‌اند و مشایی همراه او نبوده است. ما هم همین را می‌خواهیم که مشایی از رئیس‌جمهور جدا شود. مشایی با هدف به رئیس‌جمهور نزدیک شده است. او به بسیاری از اهدافش رسید که یکی گله‌مند کردن اصولگرایان از آقای رئیس‌جمهور بوده است.

طیف مشایی درصدد حضور در انتخابات مجلس هستند اما هیچ اقبالی ندارند. لطف خدا بود که ماهیت جریان انحراف زودتر روشن شود و مردم 9 ماه قبل از انتخابات از اقدامات این جریان آگاه شوند. اگر مردم پی به ماهیت این جریان نمی‌بردند، ممکن بود برای اصل نظام دردسر ایجاد کنند.
نظرات بینندگان