arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۵۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۰۵ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۰

سپاهان باشگاه خودم است!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیرعامل جدید باشگاه سپاهان ضمن تمجید از مدیریت ساکت در این باشگاه اصفهانی اعلام کرد: در اصفهان هیچکس منکر توانایی ها و موفقیت های محمدرضا ساکت نمی‌شود.

علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه سپاهان در گفت‌وگو با برنا اظهار داشت: با تصمیم هیات مدیره به عنوان مدیرعامل سپاهان معرفی شدم و امیدوارم در مسوولیت جدید بتوانم خدمات شایسته ای را به باشگاه مردمی سپاهان ارائه کنم.

وی افزود: سپاهان باشگاه خودم است و در سالیان گذشته اگر چه حضور فیزیکی در این باشگاه نداشتم، اما از دور همکاری هایی با ساکت و مجموعه سپاهان داشتم.

رحیمی ادامه داد: در اصفهان هیچ کس منکر توانایی ها و موفقیت های محمدرضا ساکت نمی شود، اما نباید فراموش کرد که تمام این موفقیت ها یک شبه بوجود نیامد و در چندین و چند سال کسب شد.

مدیرعامل جدید سپاهان در پایان خاطرنشان کرد: ساکت به دلایل شخصی از مدیریت باشگاه کناره گیری کرد، اما خوشحالم که در هیات مدیره از تجربیات او استفاده خواهیم کرد.

رحیمی در خصوص آخرین وضعیت خسرو حیدری نیز گفت: در جریان پرونده این بازیکن نیستم، اما قرار است امروز ساعت 16 جلسه ای با آقای ساکت داشته باشیم تا در خصوص ریز مسائل باشگاه سپاهان و خسرو حیدری تصمیم گیری کنیم.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
J.V.K
|
UNITED STATES
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
0
0
آقا موفق باشید
نظرات بینندگان