arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۵۵۸۱
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۰۹ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۶

احتمال حمله به منزل آیت‌الله عیسی قاسم مطرح است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
منابع مطلع بحرینی اعلام کردند، مزدوران آل خلیفه در تلاش برای حمله به میدان الفداء در منطقه الدراز و احتمالا منزل آیت‌الله عیسی قاسم هستند.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، ساکنان منطقه الدراز که از ۲۱ ژوئن تحت محاصره است، گفتند، عناصر وابسته به وزارت کشور طی ۲۴ ساعت گذشته در اطراف میدان الفداء که محل تحصن حامیان آیت‌الله عیسی قاسم، عالی‌ترین مرجع دینی شیعه بحرین مستقر شده‌اند و هلی‌کوپترها نیز بر فراز این منطقه به طور مداوم به پرواز درآمدند.

شخصیت سیاسی نزدیک به مقامات بحرین گفت: دستور یورش به الدراز صادر شده و حمله شب خواهد بود.

منابع بحرینی به حضور گسترده نیروهای امنیتی در خیابان البدیع در نزدیکی محل تحصن مردم در الدراز در اطراف منزل آیت‌الله عیسی قاسم اشاره کردند.

یک منبع مخالفان بحرینی گفت: نظام آل خلیفه و جامعه جهانی مسؤول هر اتفاقی است که این حمله به همراه داشته باشد.

ساکنان محله الدراز گفتند، هر تلاشی برای نزدیک شدن به میدان محل تحصن که همجوار منزل این عالم برجسته شیعه است تحت هر بهانه‌ای به منزله هدف قرار دادن این روحانی است.

ساکنان در بیانیه‌ای گفتند، نظام طایفه‌ای مجرم که به هدف قرار دادن مذهب شیعه و شیعیان عادت کرده مسؤول کامل ورود نیروهای لباس شخصی‌اش به اطراف میدان الفداء است.

آنها از تحصن‌کنندگان خواستند که آماده باشند و هر گونه تحرکات مزدوران و لباس‌ شخصی‌ها را رصد کره و اخبار مربوط را منتشر کنند تا همه آمادگی دفاع تا پای جان را از این روحانی برجسته بحرینی داشته باشند.

ساکنان منطقه الدراز بر ادامه افشاگری تلاش‌های خبیثانه آل خلیفه و مزدورانش برای مشکل تراشی تاکید کردند.

این در حالی است که شب گذشته نیز درگیری‌هایی بین تظاهرکنندگان و نیروهای امنیتی در اطراف مرکز پلیس جزیره ستره رخ داد که تعدادی تظاهرکننده زخمی شدند.

همچنین ساکنان کرانه تظاهرات کرده و خیابان البدیع را با لاستیک‌های مشتعل بسته و با نیروهای آل خلیفه درگیر شدند.

ساکنان محله ابوصبیع نیز تظاهرات کردند و خیابان‌ها را بستند.
نظرات بینندگان