arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۵۷۱۰
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۷ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۶

واکنش بانک شهر به مصاحبه عضو شورای پول و اعتبار

فلسفه ایجاد و راه اندازی این بانک، نقش آفرینی در تحقق اهداف مدیریت شهری و ایجاد زمینه مشارکت غیر مستقیم مردم و شهروندان در ساخت و آبادانی شهرهاست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
بانک شهر در واکنش به مصاحبه یکی از اعضای شورای  پول و اعتبار مبنی بر طرح موضوع بررسی عملکرد این بانک در هیات انتظامی بانک مرکزی، طی اطلاعیه‌ای در خصوص پاسخگویی در این زمینه اعلام آمادگی کرد.

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، مرتضی خامی رئیس هیات مدیره این بانک در ارتباط با مصاحبه یکی از اعضای محترم شورایپول و اعتبار اظهار کرد: بانک شهر به عنوان تنها و نخستین بانک فعال در حوزه مدیریت شهری و همراستا با اهداف اقتصاد مقاومتی، اصلی‌ترین حامی پروژه های فنی و عمرانی و حمل و نقل عمومی شهرهاست و تا کنون عملکرد موثری را در این حوزه داشته است.

وی افزود: فلسفه ایجاد و راه اندازی این بانک، نقش آفرینی در تحقق اهداف مدیریت شهری و ایجاد زمینه مشارکت غیر مستقیم مردم و شهروندان در ساخت و آبادانی شهرهاست.

رئیس هیات مدیره بانک شهر در ارتباط با طرح بررسی عملکرد این بانک در هیات انتظامي بانک مرکزی افزود: این بانک آمادگی کامل برای پاسخگویی درباره عملکرد خود را اعلام می‌کند، لیکن طرح هرگونه ابهام درباره ارجاع پرونده بانک‌ها به هیات انتظامی قبل از نتیجه گیری و صدور حکم می تواند موجب تردید و خدشه دار شدن اعتماد مشتریان و سپرده گذاران به این بانک شود و صدمات جبران ناپذیری به شبکه پولی وبانکی وارد و منجر به اختلال در خدمات رسانی این بانک به شهروندان و مدیریت شهری شود.
نظرات بینندگان