arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۶۱۰۸
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۵ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۶

سومین حزب روسیه: انتخاب روحانی راه شکوفاتر شدن ایران است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حزب لیبرال دموکرات روسیه، انتخابات روز جمعه در ایران، مشارکت گسترده مردمی و رای اعتماد دوباره به حسن روحانی را نشانه ادامه راه شکوفاتر شدن نظام جمهوری اسلامی اعلام کرد.
 
به گزارش انتخاب به نقل از ایرنا، در بیانیه ولادیمیر ژیرینوفسکی رهبر حزب لیبرال دموکرات روسیه آمده است: ایرانیان با آرای خود دوباره سیاستمداری را برگزیدند که از تجربه زیادی برخوردار است.
 
در ادامه بیانیه آمده است: رئیس جمهوری ایران به عنوان چهره ای مجرب و با اعتبار، تمامی توان خود را برای شکوفایی و تقویت استقلال جمهوری اسلامی بکار برده است.
ژیرینوفسکی همچنین با اشاره به روند توسعه روابط تهران و مسکو در دوره کنونی، نوشته است: رئیسان جمهوری ایران و روسیه در چهار سال گذشته گفت وگوهای باز و با اعتمادی داشته اند و این روند، خرسندی ملت و جوانان دو کشور را در پی داشته است.
رهبر حزب پارلمانی روسیه ادامه داده است: ایرانی ها و روس ها خواهان روابطی پایدار و بلندمدت مدت بین دو کشور هستند تا با استحکام بنای مناسبات دوجانبه، صلح و امنیت در خاورمیانه تقویت شود.
 
وی همچنین تاکید کرده است: همکاری های دو کشور بزرگ ایران و روسیه می تواند برای تامین نیازهای متقابل دو کشور سودمند باشد.
 
رهبر حزب لیبرال دموکرات روسیه در بخش دیگری از پیام خود با شادباش به روحانی برای انتخاب مجدد توسط ایرانیان، افزوده است: برای جنابعالی منتخب دوباره مردم، برآورده شدن همه برنامه های سازنده توسعه اقتصادی و اجتماعی، شکوفایی بیشتر ایران و پیشرفت روزافزون ایرانی ها آرزوی موفقیت دارم.
 
حزب لیبرال دموکرات از 450 کرسی دوما 39 کرسی را در اختیار دارد که پس از احزاب حاکم روسیه واحد و کمونیست، حزاب برتر این کشور است.
نظرات بینندگان