arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۶۱۶
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۴ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۰

نقویان: آدم از دیدن سریال شبکه ی سه خنده اش می گیرد

حجت الاسلام نقویان گفت : مرگ در كمین است، آیت الله و غیر آیت الله، امام جمعه، سردار، سرلشكر و رئیس جمهور هم نمی شناسد و روزی همه باید در مقابل یك محضر پاسخگوی اعمال خود باشیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حجت الاسلام نقویان گفت : مرگ در كمین است، آیت الله و غیر آیت الله، امام جمعه، سردار، سرلشكر و رئیس جمهور هم نمی شناسد و روزی همه باید در مقابل یك محضر پاسخگوی اعمال خود باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مراسم سالروز شهادت آیت الله شیخ محمد صدوقی و چهلمین روز درگذشت حجت الاسلام و المسلمین محمد علی صدوقی چهارشنبه شب در مسجد حظیره شهر یزد با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد. 

حجت الاسلام و المسلمین نقویان در این مراسم با تقدیر از خدمات شهید محراب و فرزند برومندشان گفت : بدون اغراق عرض می كنم انشاء الله جای آقای صدوقی در جنات تجری من تحتها الانهار است چراكه ایشان و پدرشان خدمات زیادی برای استان یزد داشته‌اند كه از مهمترین آن می‌توان به خط انتقال آب به یزد اشاره كرد.

وی گفت : زمانی گفته می شد آب یزد از آب قم بدتر است ولی بعد از انتقال آب به یزد گفته می شد آب یزد از آب تهران بهتر شده است. 

نقویان با چشمانی اشكبار اضافه كرد : حوزه‌های علمیه باید خون دل بخورند تا یك شهید صدوقی و شیخ محمد علی صدوقی تحویل دهند. 

وی گفت : آقای صدوقی راحت شد ولی كار برای استان یزد و گرفتاران یزد مشكل شد. 

وی در عین حال با بیان این مطلب كه همه انسان‌ها در معرض اشتباه و خطا قرار دارند، بیان داشت: اگر كسی از ته دل كدورت و نگرانی از این مرد خدوم دارد از او درگذرد. 

حجت الاسلام نقویان سپس به مسئله مرگ پرداخت و گفت : مرگ در كمین است، آیت الله و غیر آیت الله، امام جمعه، سردار، سرلشكر و رئیس جمهور هم نمی‌شناسد و روزی همه باید در مقابل یك محضر پاسخگوی اعمال خود باشیم. 

این خطیب برجسته گفت: متاسفانه صداوسیمای ما بلد نیست در مورد مرگ فیلم بسازد. 

او افزود : آمده‌اند یك دختر و پسر را بعنوان روح در سریال ماه رمضان درنظر گرفته‌اند كه انسان با دیدن آن خنده‌اش می گیرد.

حجت الاسلام نقویان با بیان اینكه یكی از كنترل كننده‌های قوی برای نفس،یاد مرگ است، گفت: مرگ چیزی است كه یادش انسان را می لرزاند، اشك‌ها را جاری می كند و برای كسانی كه صاحب میز و منصب می شوند و خدا را هم بنده نیستند ضروری است. 

او ادامه داد : یاد مرگ موجب می‌شود تا انسان در طول عمر به فكر فردا باشد. 

او همچنین در خصوص تعبیری كه از مرگ در غرب می شود، گفت : در غرب به انسان ها آمپول بی خبری تزریق می شود. در غرب گفته می شود تا مرگ نیامده كه نیامده وقتی هم آمد، دیگر نیستی ! 

ناصر نقویان با بیان اینكه اگر مرگ را دعوت به سوی ارحم الراحمین بدانیم، از مرگ باكی نداریم، گفت : این چنین مرگی شكوفایی می‌آورد چراكه آن‌سوی قصه "جَناتٍ تَجری مِن تَحتِها الانهار" است. 

گفتنی است پخش كلیپی از شهید صدوقی و امام جمعه فقید یزد و عزاداری هیات امامزاده جعفر (ع) از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

در این مراسم همچنین حجت الاسلام ناصری امام جمعه یزد، آیت الله وافی نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری، حجت الاسلام محمد صدوقی یادگار امام جمعه فقید یزد، علی اكبر اولیاء نماینده یزد، محمد رضا تابش نماینده اردكان، سردار محمد رضا فلاح زاده استاندار یزد، استاندار چهارمحال و بختیاری و برخی از شخصیت ها نظیر سید علی و سید محمدرضا خاتمی حضور داشتند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علیرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
0
22
من که نه تنها خنده ام نمیگیره بلکه خبلی هم زیاد تاسف می خورم
تاسف می خورم به حال خودمون که باید این چرت و پرت ها رو به عنوان سریال به خوردمون میدن بعد هم اسمش رو میذارن سریال ماورایی یا سریال روحانی و عرفانی!
من نمی دونم این صدا و سیما ما ها رو چی فرض کرده که این چیزها رو نمایش میده!
پاسخ ها
ناشناس
| CANADA |
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
به عنوان کمدی مرگ خوبه ببینیم
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
16
7
ما خیلی حاج آقا نقویان رو دوست داریم
من هم از دیدن این سریال خنده هم می گیرد.
ولی دنبالش می کنم.
حاج آقا یه دونه باشی
پاسخ ها
بچه تهرون
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
اون دوستانی که منفی دادندحتما آقای نقویان نمیشناسند،کاش فقط یکی از بحثهای ایشان ببیندشک ندارم نظربیشترشون عوض میشه، ایشان استاد دانشگاه و کارشناسی آگاه و با منطقی هستند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
2
9
والله حاج آقا من اگه از مرگ بترسم ! چرا بترسم
نه مال مردم خوردم نه دروغ گفتم / نه برای امکانات مادی سر مردم رو با حرفهام کلاه گذاشتم نه عمله ظلم و جور بودم نه به مردم خیانت کردم نه دنبال شهرت حق کسی رو ضایع کردم و نه عضو گروه و دسته ای بودم که جواب اشتباهات اونا رو بدم و نه چیزی رو که مطمئن نبودم و گمان میکردم درسته به خورد مردم دادم ونه مال شبه ناک مردم رو خوردم خلاصه با قلبی شاد مرگ را میپزیرم
دنیا رو هم به تماشا گزروندم ............
عامري
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
1
4
حاج آقا مگه شما نمي دانيد كه مشكل جامعه ما فقط اين است حالا كه صدا و سيما زحمت كشيدن و با پول بيت المال و بودجه كلان اين سريال قشنگ را براي ما درست كرده اند كه سراسر درس و عبرت است واقعاًًًًاًًاًاًاً
شوراي سياستگذاري صدا و سيما خواهش مي كنم توجه كنيد آقاي ضرغامي چه مي كند
کوروش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
0
8
من از یه چیزه این سریال که خیلی بدم میاد زیر سوال بردن علمه.
تمام رفتارای روحه مثل آدمای معمولیه! لازمه ی ی این رفتارای حیا کردن،عصبانی شدن و خندیدن داشتن یک مغز مادیه که بتونه این چیزا رو پردازش کن.
اون تیکش که روحه برای اینکه بره تو اتاق دختره حیا میکرد داشتم از خنده میمردم!
درکل واقعا مزخرفترین سریال روحانیه که تا حالا دیدم!
آنتی مضحک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
0
0
وقتی فیلم رو یه عده که اصلا تو معنویات نیستن بسازن بهتر از این نمیشه.
55
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
0
0
فقر فرهنگی یعنی این ...
با یه مشت اراجیف قصد دارن مردم رو به یاد مرگ بندازن و به خدا نزدیک کنن در صورتیکه نمیدونن هزار سوال ناجور به ذهن بیننده خطور میکنه و به جای ترس از مرگ، دنیای باقی رو به شوخی و مسخره میگیره. جالبه که اینقدرهم هنرپیشه های این فیلم اعتماد به نفس دارن مخصوصا اون دختره روحه!!!
نظرات بینندگان