arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۶۲۵
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۲۰ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۰

احمدی نژاد: مراجعه 30میلیون نفر به نهاد ریاست‌جمهوری

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس‌جمهور با بیان اینکه نهاد ریاست جمهوری مجموعه‌ای است که مردم از سراسر کشور با روحیات مختلف امیدوارانه به آن مراجعه می‌کنند، خبر داد: در طول 6 سال گذشته سی میلیون نفر برای رفع مشکلات خود به این مجموعه مراجعه کردند.
به گزارش انتخاب به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمود احمدی‌نژاد در مراسم ضیافت افطار کارکنان مجموعه نهاد ریاست جمهوری، کارکنان این نهاد را از پرکارترین نیروهای اجرایی در کشور دانست و با قدردانی از تلاش‌های آنان اظهار داشت: اینکه در طول 6 سال گذشته سی میلیون نفر برای رفع مشکلات خود به این مجموعه مراجعه کردند نشان‌دهنده حجم بالای فعالیت‌های انجام شده در این مجموعه است.

رئیس‌جمهور تصمیمات اجرایی دولت و خدمات عظیمی که تاکنون در کشور ارائه شده است را حاصل زحمات دستگاه‌های اجرایی در تمام کشور دانست و اظهار داشت: باید قدر فرصت خدمتگزاری را بدانیم و از همه ثانیه‌های آن برای خدمت به مردم استفاده کنیم.

رئیس‌جمهور در ادامه با اشاره به فضایل و ویژگی‌های ماه مبارک رمضان، اخلاص و کار برای خدا را از درس‌های قابل دریافت در این ماه دانست و گفت: مشکل جامعه بشری این است که کارها برای خدا انجام نمی‌شود؛ چرا که اگر همه امور انسان برای خدا باشد دیگر اثری از تبعیض‌، ظلم خیانت و کینه‌ورزی در جهان وجود نخواهد داشت.

 احمدی‌نژاد با بیان اینکه همه دلسردی و یأس انسان‌ها برای این است که کارشان برای خدا نیست، تصریح کرد: اگر کار برای خدا باشد، همه قدرت‌ها رنگ می‌بازد و سختی‌ها دیگر معنایی نخواهد داشت.

رئیس‌جمهور با اشاره به سخنان شهید بهشتی مبنی بر اینکه انسان تا زمانی که بر روی اصول و ارزش‌ها ایستادگی کند حتما دشمن خواهد داشت، خاطر نشان کرد: امروز وقتی صهیونیست‌های وحشی و سرمایه‌داران جنایتکار و فاسدان جهان علیه ملت ایران صف‌آرایی کرده‌اند به معنای این است که ملت ایران در مسیری درستی در حال حرکت است.

وی عشق و محبت را از دیگر درس‌های قابل دریافت در ماه مبارک رمضان دانست و گفت: خمیرمایه خلق عالم هستی، محبت است و هر کار ماندگاری در جهان نشانه‌ای از عشق و محبت در خود دارد.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه در جامعه‌ای که دل‌های آحاد مردم لبریز از محبت نسبت به یکدیگر باشد، اثری از جنگ، یاس، فاصله طبقاتی و فقر در آن پیدا نمی‌شود، گفت: نشانه ایمان به خدا، محبت به بندگان خداست و ماه رمضان ماه تمرین رحیم بودن است.

 احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه نهاد ریاست جمهوری مجموعه‌ای است که مردم از سراسر کشور با روحیات مختلف امیدوارانه به آن مراجعه می‌کنند، تصریح کرد: چه زیباست که به کارهای مردم با عشق و محبت مورد رسیدگی قرار بگیرد و در چنین صورتی هر لحظه‌ای از خدمات شما اعتلای روحی و حرکت به سمت خدا پیدا خواهد بود.

رئیس‌جمهور ماه رمضان را ماه توجه به انسان کامل دانست و گفت: خدا را می‌توان از آیات الهی در عالم هستی شناخت و هر آیه‌ به اندازه ظرفیت خود خدا را جلوه می‌دهد؛ در بین آیه‌های الهی کامل‌ترین جلوه حق و بالاترین ظرفیت را انسان کامل دارد، لذا ماه رمضان ماه توجه به امام عصر(عج) است، چرا که ایشان واسطه فیض الهی است.

وی با بیان اینکه آرزوهای تاریخی بشر هنوز به طور کامل محقق نشده است، اظهار داشت: تنها یک حالت برای تحقق وعده انبیاء الهی به ویژه عدالت، محبت، امنیت، کرامت، پاکی و عزت وجود دارد و آن این است که از همه ظرفیت انسان کامل برای رسیدن سعادت و کمال استفاده شود.

رئیس‌جمهور توجه به شب‌های قدر و بهره‌مندی از فضایل عظیم این شب‌ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: شب‌های قدر، شب رقم خوردن سرنوشت‌ انسان‌هاست و باید تلاش کنیم که دل‌هایمان به امام هستی نزدیک شده و بتوانیم توفیق شناخت امام عصر(عج) را کسب کنیم.

در این مراسم پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء ، رئیس ‌جمهور روزه خود را همراه با کارکنان مجموعه نهاد ریاست جمهوری افطار کرد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
سینا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
0
4
بعضی جاها آمار بالا باعث شرمساری و سرافکندگی است.
28 ساله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
0
3
آقاي احمدي نژاد اين آمار شما فكر كنم مثل خبر واگذاري 1000 متر زمين شما به خانواده ها باشد . يا فكر كنم اين آمار را آقاي مشايي به شما اعلام كرده . زمين من را كي ميديد نكنه مثل وعده هاي كار ، مسكن مهر و ....
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
1
2
ایشالا مجلس یه همتی بکنه یه وزارتخانه به نام "گره گشایی" به وزارتخانه های دولت اضافه کنه تا هم کار مردم راه بیفته هم دولت بهتر بتونه خدمت رسانی و مهرورزی بکنه
بيكار و بي پول
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
0
4
سپاسگزارم از دولت آمار محور كه همه آمار ها واقعي است چهار سال پيش آمدي پاكدشت مصوبات داشتي واقعاً عملي شد با مردم رو راست باش ........
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
0
2
روزي 13 هزار نفر بدون احتساب تعطيلي مراجعه كردن به رياست جمهوري!!!
نظرات بینندگان