پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : بانک شهر همزمان با فرارسیدن ماه
مبارک رمضان، کمپین جدید خود را با عنوان "خرده به جیب نگیر" رونمایی کرد.
به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی،بر
این اساس این کمپین با هدف اطلاع رسانی در خصوص ویژگیهای کارت شهروندی و
معرفی اماکنی که این کارتها در آن قابلیت استفاده دارند، اجرا میشود.
آشنایی
و اعلام آمادگی در پاسخ به نیاز ایجاد شده و نهادهای ذیربط در شهرهایی که
این خدمت راه اندازی نشده است از یک طرف و توسعه سهم بازار در شهرهایی که
این خدمت راه اندازی شده است، از اهداف اصلی این کمپین است.
قابل
ذکر است که کارت شهروندی هم اکنون در سیستم حمل و نقل عمومی شهرهای تهران،
تبریز، شیراز و همدان اجرایی شده است و سینماها، پارکومترها، اماکن تفریحی،
فروشگاههای شهروند و ... از جمله اماکنی هستند که این ظرفیت در آنها
ایجاد شده و یا در حال راه اندازی است.
در کمپین " خرده به جیب نگیر"،
سعی بر آن است تا به زبان ساده، این ویژگیها و نحوه استفاده آن به شکل
توصیفی برای مخاطبان تشریح شود .
همچنین در این کمپین، سرویس NFC که
روش پرداخت از طریق موبایل و برای گوشیهای دارای سیستم عامل اندروید است و
برای نخستین بار از سوی بانک شهر در نمایشگاه کتاب تهران اجرایی شد، به
عنوان ظرفیت دیگری برای پذیرندهها معرفی میشود.