arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۶۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۷ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۶

کمپین جدید بانک شهر آغاز شد

آشنایی و اعلام آمادگی در پاسخ به نیاز ایجاد شده و نهادهای ذیربط در شهرهایی که این خدمت راه اندازی نشده است از یک طرف و توسعه سهم بازار در شهرهایی که این خدمت راه اندازی شده است، از اهداف اصلی این کمپین است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :  بانک شهر همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، کمپین جدید خود را با عنوان  "خرده به جیب نگیر" رونمایی کرد.

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی،بر این اساس این کمپین با هدف اطلاع رسانی در خصوص ویژگی‌های کارت شهروندی و معرفی اماکنی که این کارت‌ها در آن قابلیت استفاده دارند، اجرا می‌شود.

آشنایی و اعلام آمادگی در پاسخ به نیاز ایجاد شده و نهادهای ذیربط در شهرهایی که این خدمت راه اندازی نشده است از یک طرف و توسعه سهم بازار در شهرهایی که این خدمت راه اندازی شده است، از اهداف اصلی این کمپین است.
 
کمپین جدید بانک شهر آغاز شد

قابل ذکر است که کارت شهروندی هم اکنون در سیستم حمل و نقل عمومی شهرهای تهران، تبریز، شیراز و همدان اجرایی شده است و سینماها، پارکومترها، اماکن تفریحی، فروشگاه‌های شهروند و ... از جمله اماکنی هستند که این ظرفیت در آنها ایجاد شده و یا در حال راه اندازی است.

در کمپین " خرده به جیب نگیر"، سعی بر آن است تا به زبان ساده، این ویژگی‌ها و نحوه استفاده آن به شکل توصیفی برای مخاطبان تشریح شود .

همچنین در این کمپین، سرویس NFC که روش پرداخت از طریق موبایل و برای گوشی‌های دارای سیستم عامل اندروید است و برای نخستین بار از سوی بانک شهر در نمایشگاه کتاب تهران اجرایی شد، به عنوان ظرفیت دیگری برای پذیرنده‌ها معرفی می‌شود.
برچسب ها: بانک شهر
نظرات بینندگان