arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۰۳ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۰

استیلی پیش از بازی مقابل شهرداری: شهرداري را نبريم دچار بحران مي شويم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حميد استيلي در نشست خبري پيش از ديدار با شهرداري تبريز گفت: اين بازي بسيار حساس است اما در تيم ما يک حقيقت وجود دارد و يک حق، حقيقت آن است که ما در دو بازي گذشته نتايج خوبي نگرفتيم اما اين حق ما نبوده است. ما روز به روز بهتر مي شويم. فقط 10 روز است که تمام بازيکنان را در اختيار داريم. هواداران ما بايد صبورتر باشند. فوتبال يک پروسه زمان بر است.

من به پرسپوليس اعتماد کامل دارم و ما يکي از بهترين تيم هاي ليگ مي شويم. اگر امروز پيروز نشويم تيم دچار بحران مي شود البته اين بحران از بازي اول براي ما بوده است اگر بخواهم شفاف بگويم نحوه رفتن دايي از پرسپوليس عامل اصلي بي صبري هواداران است.

خود من هم گفتم علي دايي بايد سرمربي باشد اما در نهايت اين کميته فني بود که تصميم گرفت.استيلي در مورد هجمه برخي از پيشکسوتان پرسپوليس عليه کادر فني کنوني اين تيم، گفت: يک انتقاد داريم و يک تخريب، آنهايي که انتقاد مي کنند و راه حل نشان مي دهند خوب است. در جلسه کميته فني که ديروز انجام شد، انتقاد و راهکار ارائه شد. انتقاد به تيمي که مشکلات زيادي داشته و خوب نتيجه نگرفته است، وارد است. ما در بازي سوم تغييراتي خواهيم داشت اما تخريب فرق مي کند. همه دوستان مي دانند يک تيم را که 10 روز است کنار هم جمع کرده ايم نمي توان مورد ارزيابي فني قرار داد.

سرمربي پرسپوليس در مورد اين که علي کريمي گفته مي توانند بازوبند کاپيتاني را از او بگيرند، اظهار داشت: شايد آنهايي که کريمي را از نزديک نشناسند به خلق و خوي او آشنا نباشند اما کريمي الگوي خوبي براي جوانان است. او همواره به عنوان نفر اول در تمرينات حاضر مي شود و همواره منافع تيم را به منافع شخصي ترجيح مي دهد و مدافع منافع بازيکنان است. او پيش از اين نيز به من گفته بود که اين بازوبند را از من بگيريد و به فرد ديگري بدهيد اما کريمي لياقت بازوبند کاپيتاني پرسپوليس را دارد.
نظرات بینندگان