arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۶۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۱ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۶

باز داغ لابی در صحن علنی مجلس/فریاد نعمتی: دروغ نگویید!/دنبال حذف مطهری نیستیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در آستانه برگزاری دومین انتخابات هیات رئیسه در مجلس دهم، امروز صحن علنی مجلس بیش از آنکه معطوف به دستورکار جلسه باشد، صحنه گعده‎ها و لابی‎های چند نفر بود.
 
به گزارش انتخاب به نقل از خبرآنلاين، غلامرضا تاجگردون، بهروز نعمتي و بهرام پارسايي دقايقي را دور صندلي غلامعلي جعفرزاده ايمن‌آبادي تجمع کرده بودند. مذاکرات آنها تا آنجا پيش رفت که نعمتي با فرياد گفت: «من بستم؟ من بستم؟ چرا دروغ مي‎گوييد؟» جعفرزاده ميانجي گري کرد و نمايندگان اطرافش را دعوت به آرامش کرد. پس از دقايقي پارسايي به نزديکي صندلي پزشکيان نقل مکان کرد و با او مشغول گفت و گو شد.
 
اگرچه از جايگاه خبرنگاران نمي‎شد جزئيات مذاکرات آنها را شنيد اما به نظر اين گفت و گوها بي ارتباط با حواشي چند روز اخير نبود. اخباري که حکايت از رايزني و نزديکي فراکسيون مستقلين ولايي با فراکسيون اصولگرايان داشت و از بده بستان‎هايي با نمايندگان جبهه پايداري خبر مي‎داد.
 
نعمتي ساعتي بعد به جمع خبرنگاران آمد و با بيان اينکه مذاکرات روز جمعه ما با دو فراکسيون مستقلين، ولايي و اميد نهايي نشد و خروجي مشخصي نداشت، افزود: آقاي مطهري پيشنهاد کرد که رئيس مجلس ثابت باشد و منشي ها سه به سه، با نامزدهايي از سوي هر سه فراکسيون رقبت کنند. همچنين براي انتخاب نواب رئيس علاوه بر مطهري و پزشکيان، دو نامزد ديگر نيز به صحن علني معرفي شوند.
 
او تاکيد کرد که به دنبال حذف مطهري نيستيم و برخي براي سهم خواهي اين موضوع را مطرح مي کنند.
 
گفتني است در گوشه اي ديگر از صحن علني مجلس، حاجي‎بابايي، زاهدي و دهقان تجمع کرده و مشغول رايزني بودند.
نظرات بینندگان