arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۶۷۴
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۰۳ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۰

استیلی: شرمنده ام، قول می دهم.../ چرا باید بازیکنی که می‌خواهم به زمین بفرستم، هو شود؟

حمید استیلی می خواهد با پرسپولیس ادامه بدهد. البته او قول داد دیگر پرسپولیس نمی بازد
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 حمید استیلی می خواهد با پرسپولیس ادامه بدهد. البته او قول داد دیگر پرسپولیس نمی بازد

به گزارش انتخاب به نقل از خبر؛ حمید استیلی پس از شکست برابر شهرداری در جمع خبرنگاران گفت:« من از هواداران عذر می خواهم واقعا شرمنده ام. راستش ما باید در نیمه اول ، بازی را طوری دیگر رقم می زدیم. نیمه اول موقعیت های زیادی داشتیم که همه را از دست دادیم.  شهرداری در نیمه اول فقط یک ضربه ایستگاهی داشت.»

او ادامه داد: «کار کردن در این شرایط خیلی سخت است. اینکه درابتدای بازی تیم تشویق می شود و هنوز دقایقی نگذشته ، همه چیز به هم می ریزد. این روحیه تیم را به هم می ریزد.»

او درباره نیمه دوم و گل هایی که خوردند هم گفت:« ما نیمه دوم را بد شروع کردیم و گل خوردیم. از دقیقه 60 به بعد خیلی سخت بود تا بخواهیم بازی کنیم. باز هم می گویم که انشاالله جبران می کنیم.»

او درباره تعویض هایش هم گفت:« بدون شک من هم انسانم و اشتباه می کنم. ما سعی می کنیم از این به بعد بهتر باشیم. من گناه این باخت را به گردن می گیرم.و از طرف خودم و همه بازیکنانم قول می دهم که این نتایج را جبران کنیم. »

استیلی ادامه داد:« من فقط سرم به مسائل فنی گرم است و علاقه ای ندارم درباره حاشیه ها چیزی بگویم. با این وجود فکر نکنم آنچه اتفاق می افتد همه اش فنی باشد. می خواهم سامان آقازمانی را به زمین بفرستم که او فحش می خورد و در عوض بازیکن دیگری که جمعیت دوست دارند ، تشویق می شود. این اتفاق خوشایندی نیست. باز هم برای اینکه باختیم از طرفداران عذرخواهی می کنم اما بازی کردن در این فشار ، خیلی سخت است.

باید به هواداران حق بدهم چون در خانه باختیم. من فقط 11 روز است که همه بازیکنانم را دور هم دارم. وقتی اعتراض از روز اول شروع می شود معلوم است روی کار ما اثر بگذارد. من می گویم هوادار واقعی باید در سختی ها کنار تیمش باشد. ما در این روزهای سخت ، نیاز به حمایت داریم. البته آنها حق دارند که از باخت تیم در خانه ناراحت باشند و به آنها قول می دهم که دیگر برای شان کم نگذاریم.»
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
0
10
استیلی شما در حد و اندازه پرسپولیس نیستی عزیزم.
بابایی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
0
8
11روزه تیم روداری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟شروع تمرینات یادمه. شیث رو اوردی به کی دهن کجی کنی؟ خدایا جای نو حق حقه.
ali
|
CANADA
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
0
1
aghaye stili aziz shoma azizam inkare nisti behtare berin kenar ta ye morabi karkoshte masoliyate perpoliso ghabol kone.harke ra bahre kari sakhtan aziz jan
له شدیم رفت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
3
3
تمام کسانی که روزی بازیکن علی پروین بودن اصلا مربیگری بلد نیستند مثل استیلی پیوس افشین پیروانی ...آخه پروین چیزی از فوتبال به بازیکناش یاد نمیداد جز قلدر بازی و لات ولوت بازی وزیراب زنی
ناشناس
|
ITALY
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
2
5
علی دایی برگرد به تیمت
حمید ... ...به تیمت
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
0
0
اون کسانی که امروزدارندپشت سرپروین وپروین هاحرف میزنند همانهایی هستندکه پشت سرمرحوم حجازی هم حرف میزدندوبدوبیراه میگفتندوبعدمرگش دایه مهربانترازمادرشده ودرفراقش اشک تمساح میرختنداین آقایانی که امروزدارندازاستیلی انتقادمیکنندچراآن روزهایی که جناب دایی برای پرسپولیس رکورد5باخت پشت سرهم رازدچیزی نگفتندمن از استیلی واستیلیها تعریف نمیکنم وازدایی وداییهابدنمیگویم من ازبی انصافی بعضی ازآنهایی میگویم که ازفوتبال فقط گردی توپش رامیدانندوبس ؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
من پرسپولیسی ام اما هر طوری که حساب می کنم ناصر حجازی به لحاظ شخصیت و فرهنگ خیلی بالاتر از علی پروین بوده است... پروین فوتبالیست خوبی بوده همین...
نظرات بینندگان