arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۷۱۰
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۴ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۰

شوخی با سعیدلو در سیما

مجری این برنامه خبری صداوسیما، در حالی كه تصاویری از سعیدلو با لباس ورزشی در حال نرمش نمایش می​داد، گفت: حكم سعیدلو به عنوان معاون بین​الملل در حالی به دیوار خورد كه او پیش از این رئیس سازمان تربیت بدنی بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
انتصاب معاون بین​الملل رئیس جمهور یكی از سوژه​های برنامه صرفا جهت اطلاع این هفته بود.

به گزارش خبرآنلاین، مجری این برنامه خبری صداوسیما، در حالی كه تصاویری از سعیدلو با لباس ورزشی در حال نرمش نمایش می​داد، گفت: حكم سعیدلو به عنوان معاون بین​الملل در حالی به دیوار خورد كه او پیش از این رئیس سازمان تربیت بدنی بود.

وی سپس پرسید: حالا معاون بین​الملل قرار است نامه​های كارتابل خاك خورده وزیر خارجه را پیگیری كند یا اینكه قرار است از این پس دو وزیر خارجه داشته باشیم؟

بخش دیگری از این برنامه با زیر نویس «آستانه تحمل مسئولین» پخش شد كه مجری می​گفت: كاش دستگاهی برای سنجش آستانه تحمل مسئولین داشتیم. در همین حال تصویری از رئیس جمهور در مراسم روز خبرنگار پخش شد كه می​گفت: ما آستانه تحمل نداریم!

بلوكه شدن حقوق جعفر عزیزی خبرنگار صداوسیما در آمریكا به دلیل تشابه اسمیش با سردار عزیز جعفری فرمانده سپاه، نیز بخش دیگری از اخبار امشب صرفا جهت اطلاع بود كه طی آن مجری برنامه به آی​كیو سرویس​های امنیتی غرب تبریك گفت!
نظرات بینندگان