arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۷۶۱۳
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۰۲ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۶

لیگ جهانی؛ رقابت نزدیک ایران و ایتالیا/ ملی‌پوشان در گام نخست مغلوب میزبان شدند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه خود در لیگ جهانی سال 2017 در رقابتی نزدیک مغلوب لاجوردی پوشان ایتالیا شد.

به گزارش ایرنا، تیم ملی والیبال ایران شامگاه جمعه در نخستین مسابقه خود در لیگ جهانی سال 2017 در سالن آدریاستیک آرنا شهر پیزارو به مصاف ایتالیا میزبان گروه A1 در هفته نخست رفت.

ملی پوشان ایران در رقابتی نزدیک در این مسابقه با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 23 و 25 بر 22 مغلوب ایتالیا شدند تا امتیازی از این مسابقه به دست نیاورند.

ایگور کولاکوویچ این مسابقه را با ترکیب سعید معروف، عادل غلامی، مسعود غلامی، امیر غفور، فرهاد قائمی، میلاد عبادی پور و مهدی مرندی برای دریافت و مصطفی حیدری برای توپ گیری شروع کرد.

جیانلورنزو بلنجینی سرمربی تیم ایتالیا نیز در ابتدای این مسابقه از ترکیب داوید کاندلارو، لوئیجی راندازو، لوکا وتوری، سیمونه جیانلی، فیلیپو لانزا، متئو پیانو و فابیو بالاسو و ماسیمو کولاچی به عنوان لیبرو استفاده کرد.

دِنی سزپیداس از جمهوری دومینیکن و ولادیمیر سیمونوویچ از صربستان داوران اول و دوم دیدار ایران و ایتالیا بودند.

به رغم اینکه مسئولان برگزاری مسابقات اعلام کرده بودند که کلیه بلیت های مسابقه ایران و ایتالیا به فروش رسیده است، این دیدار در حالی برگزار شد که نیمی از سالن خالی بود. ایرانیان زیادی علاقمند به حضور در سالن مسابقه بودند که امکان خرید بلیت برایشان مهیا نشد.

قبل از مسابقه ایران و ایتالیا، تیم های لهستان و برزیل به مصاف یکدیگر رفتند که لهستان سه بر دو حریف خود را شکست داد.

تیم ملی والیبال ایران روز شنبه در دومین مسابقه خود در هفته نخست لیگ جهانی والیبال به مصاف برزیل می‌رود که این دیدار از ساعت 19 و 30 دقیقه شروع خواهد شد.

نظرات بینندگان