arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۷۹۷
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۴ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۰

محمد كاسبي در بخش قلب بستري شد

وي با تشكراز تلاش پزشكان معالج‌اش افزود: متاسفانه در هنگام آنژيوگرافي خونريزي از شاهرگ اصلي صورت گرفت و حال پزشكان قصد دارند پس از رفع مشكل؛ عمل جراحي انجام بدهند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
محمد كاسبي در بيمارستان قلب شهيد رجايي بستري شد.

محمد كاسبي؛ بازيگرسينما تئاتر و تلويزيون؛ كه هم اكنون سريال سه دونگ سه دونگ از وي در صدا و سيما درحال پخش است، در گفتگو با ايلنا از بستري شدن خود در بيمارستان قلب خبر داد و افزود: در هنگام ساخت سريال سه دونگ سه دونگ و در سر صحنه اين سريال دچار ناراحتي قلبي شدم اما پيگير آن نشدم تا ساخت سريال تمام شد. بعداز پايان ساخت سريال، سه‌شنبه‌ي گذشته براي بررسي و پيگيري موضوع به بيمارستان قلب شهيد رجايي مراجعه كردم و قرار بود پس از يك روز مرخص شوم اما پزشكان پس از آنژيوگرافي اعلام كردند كه بايد در بيمارستان فعلا بستري باشم.

وي با تشكراز تلاش پزشكان معالج‌اش افزود: متاسفانه در هنگام آنژيوگرافي خونريزي از شاهرگ اصلي صورت گرفت و حال پزشكان قصد دارند پس از رفع مشكل؛ عمل جراحي انجام بدهند.

كاسبي ادامه داد: فعلا ممنوع‌الملاقات نيستم اما به دليل مصرف داروهاي مختلف؛ درحالت نيمه هوشياري قرار دارم.

محمد كاسبي متولد 1330 و فارغ‌التحصیل بازیگری و کارگردانی سینما و تئاتر از دانشکده هنرهای دراماتیک است. وی فعالیت هنری‌اش را با تئاتر آغاز کرد. از دیگر فعالیت‌های جنبی او می‌توان به مسئول واحد نمایش‌های رادیو، بنیان‌گذاری مرکز هنرهای نمایشی وزارت ارشاد، عضویت در شوراهای فیلمنامه حوزه هنری، عضویت در شوراهای بازبینی فیلم و نوار ویدئویی وزارت ارشاد، عضویت در گروه تخصصی نمایش شورای انقلاب فرهنگی، عضو گروه تخصصی نمایش فرهنگستان هنر، مسئولیت واحد تئاتر حوزه هنری، مسئولیت امور شهرستان‌های حوزه هنری اشاره کرد. در سابقه بازيگري او؛ همكاري با كار گردان‌هايي همچون مجيد مجيدي، محمدرضا هنرمند و شهريار بحراني ثبت شده. او در بيش از 20 فيلم سينمايي حضور پيدا كرده است.
نظرات بینندگان