arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۰۲ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۰

ترابيان: شانس حضور مجيدي در تيم ملي کم شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عباس ترابيان در گفتگو با فارس در مورد اين که فدراسيون اندونزي فهرست بازيکنان خود را در اختيار فدراسيون فوتبال قرارداده يا خير اظهار داشت: فهرست نفرات اندونزي به ما داده شد. تنها نگراني که داريم ساعت ورود اين تيم به ايران است. آنها قبل از اين که با ايران بازي کنند دو بازي دوستانه با فلسطين در کشور خود و با اردن در امان دارند و قرار است از اردن به ايران بيايند و ساعت ورود خود را اعلام نکرده اند.

وي در خصوص اين که آيا کي روش بازي هاي ليگ را دنبال مي کند يا خير عنوان کرد: تمام فيلم بازي ها براي او ضبط شده و البته خودش هم از طريق ماهواره يکي دو بازي را ديده است.

سرپرست تيم ملي در ارتباط با اين که آيا فرصتي براي بازيکنان خوب ليگ وجود دارد تا به تيم ملي دعوت شوند، گفت: فهرست اوليه اي که براي فيفا و AFC ارسال کرده ايم نفرات زيادي هستند و امکان تغيير در دعوت شده ها وجود دارد. کي روش در تماس هايي که با ما داشت نام چند بازيکن را به فهرست قبلي اضافه کرد.

ترابيان در مورد اين که گفته مي شود فرهاد مجيدي يکي از همان گزينه هاست، گفت: اصلا چنين چيزي صحت ندارد. فرهاد مجيدي اعلام کرده دوست دارد براي تيم ملي بازي کند اما اين به منزله دعوت به تيم ملي نيست. تصور شخصي من اين است با اين خبرهايي که برخي روزنامه ها مي نويسند شانس مجيدي براي دعوت به تيم ملي کم شده است. ممکن است سرمربي وقتي متوجه شود روزنامه اي پيش از تصميم او چنين برخوردي با يک بازيکن دارد، موضع بگيرد. در فهرست تيم ملي امکان هر تغييري هست و حتي ممکن است آنهايي که خوب کار نمي کنند هم در فهرست نباشند.
نظرات بینندگان