arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۸۷۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۰۲ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۰

خياباني: گلر پرسپوليس بايد يکي باشد مثل عابدزاده

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
انتقاد نرم جواد خياباني از عليرضا حقيقي بعد از گل دوم شهرداري در بازي روز پنجشنبه، انتقادهاي شديدي از طرف دروازه بان جوان پرسپوليس را باعث شد. حقيقي در مصاحبه با فارس با لحني نه چندان مؤدبانه پاسخ خياباني را داده و او را گزارشگري خطاب کرده بود که فرق توپ و هندوانه را نمي داند.
جواد خياباني يکي از قديمي ترين گزارشگران فوتبال است که در مصاحبه با گل سعي مي کند با لحني آرام در اين باره حرف بزند و البته تأکيد دارد که حرف هايش پاسخي بر مصاحبه حقيقي نيست.
*حرف بدي نزدم
من صحبت خاصي نکردم. مگر من چه گفتم؟ تيم پرسپوليس مقابل 60 ، 70 هزار تماشاگر مي بازد و همه تيم مشکل دارد. دروازه بان هم در خوردن 2 گل مسؤول بوده و جاي گيري خيلي خوبي نداشته است. من چيز خاصي نگفتم که اين طور جواب بگيرم. من به عليرضا حقيقي احترام مي گذارم چون او يک سرمايه ملي است ولي ترسي هم ندارم. شما مرا مي شناسيد. اما چرا اين طوري است که يک کلمه حرف اين همه بي احترامي به بار مي آورد؟
*از والدز تا حقيقي
اگر والدز دروازه بان بارسا هم در يک بازي گل بخورد همه از او انتقاد مي کنند. خب، او برمي گردد در روزنامه ها اين حرف ها را مي زند؟ حقيقي جوان است و تحت تأثير قرار گرفته است. قول مي دهم خودش هم نشنيده که من چه گفتم بلکه به او گفته اند. براي او کم پول خرج نشده است. فکر کنم نزديک به يک ميليارد تومان از جيب من و شما به عنوان بودجه به باشگاه رسيده و تقديم عليرضا شده است. من دوست دارم اين پول به نتيجه برسد و ما يک دروازه بان بزرگ داشته باشيم.
*دروازه بان پرسپوليس بايد مثل عابدزاده باشد
حقيقي بايد بداند که سرنوشت به او روکرده است. به فرض من به او بي احترامي کنم. او نبايد جواب من را اين طور بدهد. مگر ليونل مسي را هر روز در زمين نمي زنند؟ او بلند مي شود، توپ را مي کارد و بازي اش را ادامه مي دهد و مي درخشد. او در ميان اين همه دعوا و درگيري ال کلاسيکو مؤدبانه جواب همه را با بازي و تمرينش داد. به نظر من حقيقي هم بايد همين کار را بکند. کاري که عابدزاده مي کرد. من فکر مي کنم کسي که دروازه بان پرسپوليس است بايد مثل عابدزاده باشد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
طرفدارفوتبال عصبی
|
GERMANY
|
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
10
1
بابا ! عقل کل !!
جون هرکسی که دوست داری یه شغل دیگه برای خودت دست و پاکن و اینقدر با اعصاب ما بینندگان محکوم بازی نکن !!
جناب خیابانی اینکاره نیستی ! برادر !!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
گزارش ایران-استرالیا توسط خیابانی دریادها زنده است شما کجای کاری؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
1
12
بازیکنان فوتبال ما در حد و اندازه ی حقوقی که میگیرند بزرگ نشده اند لطفا"لیونل مسی عزیز را با این بی ادب ها مقایسه نکنید
مهسا
|
UNITED STATES
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
9
3
به قول حقیقی هر وقت فرق توپ و هندونه رو فهمیدی بیا یه کاریت می کنیم.
نظرات بینندگان