arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۹۸۹۷
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۰۸ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۶

شما هم دراین طرح خداپسندانه مشارکت کنید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رمضان ماه میهمانی خدا از نیمه گذشت و بسیاری از مومنان ونشستگان براین خوان وسیع الهی توانستند برای عقبای خود توشه ای بزرگ فراهم کنند.

رمضان وروزه داری ناخود گاه یادها را به سمت نام بزرگمردی سوق میدهد ،که شبانه وناشناس غذای مورد نیاز فقرا را درپشت درب خانه های آنها می گذاشت ،بله رمضان که ازنیمه میگذرد نام علی و اطعام فقرا بیش از پیش خودنمایی می کند .ولیالی قدر وایام حزن انگیز شهادت این ابرمرد تاریخ ،فرصتیست برای کسانی که می خواهند علی وار  یادی ازفقرا ونیازمندان کرده وگرسنگانی را اطعام کنند.

بله درجامعه ما هستند کسانیکه آبرودارند و با سیلی صوت خود را سرخ نگه می دارند، اما با این وجود دراین ماه برسر سفره بزرگ الهی نشسته اند وساده وبی ریا روزه دار شده وبرسرسفره سحر وافطار آنان از زرق وبرق های امروزی خبری نیست وحتی شبهای زیادی را هم بی سحر ،مهر بر دهان زده ومی زنند.

بله اینجا افرادی را می شناسیم که حتی  برای اطعام و همرنگ شدن با دیگران دراین  ماه میهمانی خدا سختی هایی را تحمل می کنند . ما می خواهیم درمرحله دوم اطعام فقرا ،دراین لیالی قدر،به کمک شما ۲۰۰خانوار نیازمند را اطعام نماییم،می خواهیم با تامین ۲۰۰بسته غذایی به ارزش ۳۰میلیون تومان دراین امر خداپسندانه سهیمتان کنیم.

تنها بایاری شما می توانیم شادی را به خانواده محرومین هدیه کنیم

شماره حسابها

شماره کارت:۶۱۰۴۳۳۷۷۴۰۰۹۲۶۵۳
شماره حساب بانک ملت: ۵۸۹۸۷۷۱۴۶۵
لینک کانال تلگرامی خیریه
 
بصورت آنلاین هم میتوانید کمک کنید

نظرات بینندگان