arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۰۳۸
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۰۶ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۰

واکنش به حضور منصوريان در کميته فني استقلال

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
اعلام ليست اعضاي کميته فني استقلال با واکنش‌هاي متفاوتي روبه‌رو شده است.

حضور علي منصوريان در اين ليست مهم‌ترين موضوعي است که گفته مي‌شود سرمربي و کاپيتان استقلال از اين انتخاب راضي نيستند.

حسن روشن معاون کميته فني باشگاه استقلال 12 نفر را به عنوان اعضاي کميته فني به سرپرست باشگاه اعلام کرده است تا علي فتح‌ا...زاده از بين اين 12 نفر، 4 نفر را به عنوان اعضاي کميته فني باشگاه معرفي کند. شنيده شده علي منصوريان بازيکن اسبق تيم فوتبال استقلال در بين اين 4 عضو نهايي کميته فني حضور دارد.

حضوري که باعث شده تا از يک‌سو پرويز مظلومي سرمربي استقلال به منصور پورحيدري سرپرست تيم بگويد نام منصوريان را از اين ليست خارج کند و از سويي ديگر فرهاد مجيدي از فتح‌ا...زاده گلايه کرده چرا نام علي منصوريان در ليست است. اين در حالي است که اصغر شرفي، جواد قراب، علي منصوريان و اصغر حاجيلو به عنوان اعضاي کميته فني باشگاه استقلال از سوي حسن روشن معاون کميته فني باشگاه تاييد شده​اند.

حسن روشن در اين رابطه مي‌گويد: «اين چهار نفر به عنوان اعضاي کميته فني انتخاب شدند و حکم رسمي آن‌ها صادر مي‌شود.» او اما در ادامه از حذف نام علي منصوريان خبر مي‌دهد: «در اين ميان فقط احتمال عدم حضور منصوريان وجود دارد و دليلش هم اين است که منصوريان احتمالا بايد با تيم ملي همکاري کند و در اين صورت نمي‌تواند تمام وقت در عضويت کميته فني باشگاه باشد.»
نظرات بینندگان