arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۰۴۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۰۷ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۰

درخواست تکراری دایی از هواداران/ دیگر مرا تشویق نکنید!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس که پس از جدایی از این تیم و پیوستنش به راه آهن بارها از هواداران پرسپولیس خواسته بود که وی را تشویق نکنند، به دنبال بروز حواشی اخیر مجددا خواسته تکراری اش را مطرح کرد.

علی دایی که این روزها سرمربی راه آهن است اما حرفش بیشتر در پرسپولیس است، در این مورد گفت: من اکنون سرمربی راه‌آهن هستم ولی در تمام نشست‌های خبری پیش و بعد از بازی‌های سه هفته اخیر درباره پرسپولیس صحبت کرده‌ام و بارها گفته‌ام هواداران پرسپولیس در بازی‌های پرسپولیس از تشویق کردن من پرهیز کنند. برای آخرین بار خواهش می کنم طرفداران پرسپولیس به هیچ وجه نام مرا فریاد نزنند چرا که مطمئن هستم برخی که در حل مشکلات خودشان و ریشه‌یابی اعتراض هواداران درمانده‌اند می‌خواهند همه کاسه‌ها را سر من بشکنند و تقصیرها را به گردن من بیندازند. آن‌ها دنبال جریان‌سازی علیه من هستند ولی مطمئن هستم این جریان‌سازی‌ها به نتیجه‌ای نخواهد رسید.

دایی ادامه داد: مردم هوشیارتر از آن هستند که اسیر جریان‌سازی‌ها شوند. خوب نیست وقتی 70 هزار نفر به عملکرد تیم اعتراض می‌کنند، تقصیرها را به گردن من بیندازند. ضمن این‌که من بارها گفته‌ام نمی‌توانم به پرسپولیس بازگردم، چون با راه‌آهن قرارداد دارم.

سرمربی سابق فوتبال پرسپولیس در ادامه با بیان این‌که آخرین بار است که درباره پرسپولیس حرف می‌زند، افزود: از خبرنگاران می‌خواهم که دیگر درباره پرسپولیس از من چیزی نپرسند و به برخی مسوولین هم می‌گویم بهتر است با کنایه درباره من صحبت نکنند.

دایی ادامه داد: امیدوارم پرسپولیس نتایج خوبی کسب کند تا هواداران این تیم خوشحال باشند ولی باز هم خواهش می‌کنم دیگر مرا تشویق نکنند، درباره پرسپولیس از من نپرسند و هواداران راه‌آهن هم فقط تیم خود را تشویق کنند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حقیقت گو
|
ARMENIA
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
3
1
سلام.وقتی از تلویزیون ملت رو تحریک میکنه و افرادش تو استادیوم شعار تو دهان مردم میذارن میشه اونو باور کرد?
ناشناس
|
NETHERLANDS
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
0
1
بابا ناز نکن دایی!
نظرات بینندگان