arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۰۴۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۰۷ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۰

اختلافات در پرسپولیس ریشه دواند؛ در انتظار استعفای مایلی‌کهن

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
اختلافاتی که از همان روزهای نخست حضور محمد مایلی کهن به عنوان مدیر فنی تیم فوتبال پرسپولیس زمزمه هایش به گوش می رسید، با رد شدن گزینه وی برای بدنسازی بازیکنان پرسپولیس وارد مرحله جدیدی شد تا همه منتظر واکنش مایلی کهن باشند.

محمد مایلی کهن که این روزها در حال مشاجرات لفظی با اهالی فوتبال است و ظاهرا به عنوان مدیر فنی هیچ توجهی به نتایج تیمش ندارد روز شنبه علی صالح نیا را به عنوان مربی بدنساز به تمرین پرسپولیس دعوت کرد تا او را جانشین پرویز کماسی کند اما حمید استیلی این گزینه را قبول نکرد تا اختلافات این دو پررنگتر از قبل شود.

مایلی کهن که روز جمعه هفته گذشته اعلام کرده بود اگر این شرایط ادامه داشته باشد دیگر در سمت مدیر فنی سرخپوشان فعالیت نخواهد کرد حالا در انتظار تصمیم حبیب کاشانی در مورد مربی بدنساز است. به نظر می رسد اگر استیلی روی حضور کماسی اصرار کند، محمد مایلی کهن بزودی استعفایش را اعلام خواهد کرد. هر چند که او قبل از این نیز چندین روز در تمرینات شرکت نکرد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
0
4
بنظر میاد کسی هم خواهان ماندگاری امثال مایلی کهن که جز ایجاد درگیری و حاشیه سازی و حرف زدن های اضافه است نباشه !
ميرزا قلمدون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
0
2
بارزترين خصيصه مايلي كهن اين است كه به محض اينكه احساس ميكنه داره وارد حاشيه فوتبال شده و اسمش داره فراموش ميشه با يك ترفند هميشگي ،جنجالي به پا ميكنه و دوباره خودش مطرح ميكنه، اگه باور نميكنيد، آرشيو مطالب مرتبط با ايشون را مرور بفرماييد ببينيد حرف من درسته يا نه؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۵
0
0
مایلی و امثالهم بایستی از فوتبال تردشوند که فکر نکنند جائی خبریه ، بابا جون یه تیم رویائی داشتی ، تموم شد و رفت ، دستت هم دردنکنه ، چندی بدیم ولمون کنی ، خسته شدیم از دست شماها .برو ریشه یابی کن تیمت چرا نتیجه نمیگره و ماها بعنوان یک هوادار پرسپولیس هر سه چهار روز یکبار باید شاهد طعنه و متلک و کری خوانی دوستان و همکارانمان باشیم . بخدا خجالت خوب چیزیه ، تو اون دنیائی که تو بهش اعتقاد داری میخوای جواب این همه هوادار رو چی بدی. خجالت بکش . خجالت بکش . خجالت بکش . مرد گنده ، عین خاله زنکها شده هر دفعه یه چیزی بامبول میکنه که حواس هواداران رو به جای دیگه پرت کنه تا نتایج خجالت آورش به چشم نیاد . تو مردم رو چی فرض کردی . گذشت آن روز که مردم راحت حرفهای تو و امثال تو رو باور میکردن .
برو از خدا شرم کن ، برو حیا کن ، از من میشنوی برو و بمیر.
نظرات بینندگان