arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۰۸۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۶ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۰

تكذيب خبر دستگيري نفر دوم گروهك تروريستي پ.ك.ك از سوي اوغلو

وزير امور خارجه تركيه از گفت‌وگوي تلفني‌اش با صالحي خبر داد و گفت: در اين گفت‌وگو دو طرف مسايل منطقه‌اي را مورد تبادل نظر قرار دادند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ایسنا نوشت: وزير امور خارجه تركيه از گفت‌وگوي تلفني‌اش با صالحي خبر داد و گفت: در اين گفت‌وگو دو طرف مسايل منطقه‌اي را مورد تبادل نظر قرار دادند.

به گزارش انتخاب، احمد داوود اغلو، وزير امور خارجه اين كشور در جمع خبرنگاران با تكذيب اخبار منتشر شده مبني بر دستگيري مراد كاراييلان نفر دوم گروهك تروريستي پ.ك.ك گفت: از زمان انتشار اولين اخبار در اين باره تركيه اين موضوع را از نزديك پيگيري مي‌كند. در گفت‌وگوي تلفني با صالحي اين موضوع مورد تبادل نظر قرار گرفت. آنچه كه در رسانه‌ها و مطبوعات درباره‌ي دستگيري اين فرد منتشر شده درست نيست.

وي با اشاره به گفت‌وگوي سفير تركيه در تهران با علاء الدين بروجردي، رييس‌كميسون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: در اين گفت‌وگو نيز اين اخبار تكذيب شده است، بروجردي اعلام كرده است كه اين اظهارات متعلق به وي نيست و در حال حاضر هيچ تاييدي درباره اين اخبار وجود ندارد، اما اگر چيزي در اين باره مطرح شود، در اسرع وقت در اختيار رسانه‌ها قرار مي‌گيرد.

وي همچنين با اشاره به گفت‌وگويش با هيلاري كلينتون، وزير امور خارجه آمريكا درباره سوريه اضافه كرد: در حال حاضر گفت‌وگوها با وزراي خارجه بسياري از كشورها ادامه دارد. در همين راستا با وزراي خارجه فرانسه و آمريكا گفت‌وگوي تلفني انجام شده همچنين با وزير امور خارجه اردن نيز گفتگويي صورت مي‌گيرد، از سوي ديگر سفير تركيه در سوريه با وليد معلم، وزير امور خارجه اين كشور ديداري داشته و بدين شكل تحولات از نزديك دنبال مي‌شود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همه جا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
0
2
انتخاب در مورد پ ک ک بهترین منبع من هستم خودم خبر ها رو بهت میدم اولین بار گفتم که دروغه
ناشناس
|
NORWAY
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
1
0
مرگ بر تجزيه طلب.
همه جا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۶
0
0
دوست عزیز ناشناس همیشه اساسنامه ها رو بخون بعد قضاوت البته قضاوت نه فش بده
نظرات بینندگان