arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۰۸۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۶ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۰

کنایه رضا رویگری به فریبرز عرب نیا

رویگری می‌گوید: اگر من هم مثل برخی از بازیگران دستمزد آنچنانی می‌گرفتم به ناچار برای به هم نخوردن تمرکزم پیشنهاد دیگری را نمی‌پذیرفتم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رویگری می‌گوید: اگر من هم مثل برخی از بازیگران دستمزد آنچنانی می‌گرفتم به ناچار برای به هم نخوردن تمرکزم پیشنهاد دیگری را نمی‌پذیرفتم.

به گزارش شبکه ایران، رضا رویگری بازیگر نقش کیان در مجموعه تلویزیونی "مختارنامه" به تازگی در گفت‌وگویی با اشاره و کنایه ضمنی به میزان دستمزد فریبرز عرب‌نیا در این مجموعه تلویزیونی گفته است که اگر او هم حقوق آنچنانی می‌گرفت ناگزیر به پذیرش حضور همزمان در دیگر پروژه‌های تلویزیونی نمی‌شود. بخش‌هایی از گفته‌های رویگری را به نقل از سروش مرور می‌کنیم:

اگر من هم دستمزد آنچنانی می‌گرفتم...

رویگری در پاسخ به سوالی با این مضمون که چرا برخلاف عرب‌نیا که کار دیگری غیر از "مختارنامه" نپذیرفت، وی در فواصل تولید این سریال در کارهای دیگر هم حاضر شده، تصریح کرده است: من از همان ابتدا به خاطر دوستی‌ای که با داوود میرباقری داشتم و دارم با حالت شوخی گفتم که من از مجموعه "مختارنامه" یک دستمزد می‌گیرم. این صحبت به این معنا نیست که نیاز مالی داشتم و...
این بازیگر در ادامه با تاکید بر این نکته که به عدم تمرکز روی نقش به واسطه حضور در چند پروژه همزمان اعتقادی ندارد افزوده است: اگر من هم مثل برخی از بازیگران دستمزد آنچنانی می‌گرفتم به ناچار برای به هم نخوردن تمرکزم پیشنهاد دیگری را نمی‌پذیرفتم.

به خاطر نقش کیان سوارکاری نکردم
رویگری در بخش دیگر این مصاحبه در خصوص حوادثی که سر صحنه این سریال پیش آمده گفته است: سر یک پروژه دیگری که با مرحوم شکیبایی همبازی بودم اسب روی پایم افتاد و حدود سه ماه بستری شدم و حتی نزدیک بود قطع نخاع بشوم از این رو به خاطر نقش کیان هیچگاه سوارکاری نکردم چون هراس داشتم که آن اتفاق دوباره بیافتد.

با "مختارنامه" سیگار را ترک کردم
وی در ادامه افزوده است: اما حسن این مجموعه و بخصوص این نقش برای من این بود که به خاطر این کار سیگارم را ترک کردم و روزی یک ساعت ورزش کردم و این اتفاق خوبی برایم بود چرا که هر روز با نشاطتر از روز قبل شدم.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
ميرزا قلمدون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
2
17
خالي بندان در جهان صنعتگرند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
نه داداش رویگرند
نظرات بینندگان