arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۹ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۰

فزرند امام موسی صدر: پدرم زنده و اسیر قذافی است

فزرند امام موسی صدر با تاكید كرد بر این كه امام موسی صدر زنده و اسیر قذافی است، گفت: خانواده امام موسی صدر از پی‌گیری‌های خود دست برنمی‌دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فزرند امام موسی صدر با تاكید كرد بر این كه امام موسی صدر زنده و اسیر قذافی است، گفت: خانواده امام موسی صدر از پی‌گیری‌های خود دست برنمی‌دارد.

به گزارش ایسنا؛ حورا صدر فرزند امام موسی صدر  در مورد اخبار منتشر شده به نقل از عبدالمنعم الهونی ـ نماینده‌ی شورای انتقالی لیبی در قاهره ـ درباره سرنوشت امام موسی صدر گفت: این بار اولی نیست كه ما چنین اظهاراتی را می‌شنویم؛ به‌ویژه این‌كه در یك ماه اخیر چند بار از زبان این فرد این چنین اظهاراتی تكرار شده است.

او با بیان این‌كه می‌توان كلمه به كلمه اظهارات این فرد را با استدلال رد كرد، افزود: الهونی سه سال قبل از این‌كه امام موسی صدر در سفرش با دو یار خود وارد لیبی شود به دلیل اختلافاتی كه با قذافی داشت از لیبی فرار كرده بود. زمان سفر امام موسی صدر به لیبی وی اصلا در لیبی حضور نداشته است و اگر صحبتی می‌كند به نقل از دیگران است و هیچ‌كدام از این‌ها اطلاعات مستقیم او نیست.

صدر تاكید كرد: اوایل اتفاقات اخیر در لیبی وی چنین صحبت‌هایی را با روزنامه الحیات مطرح كرده و اطلاعاتی در مورد ماموریتی كه به باجناقش داده شده بود ارایه كرد. فردای آن روز برادر باجناق وی با این روزنامه تماس می‌گیرد و تاكید می‌كند تمام ادعاهای الهونی دروغ است و آن‌ها را تكذیب می‌كند.

وی ادامه داد: بار دوم الهونی با مجله الشراع مصاحبه‌ای انجام داده بود كه در آن‌جا به طرز جالبی خود به دروغگویی‌اش اعتراف كرده بود و گفته بود بنا به مصلحتی كه داشتم می‌خواستم مساله‌ی باجناقم را مطرح كنم و آن را با مساله‌ی امام موسی صدر گره زدم.

دختر امام موسی صدر گفت: بار سومی است كه این فرد ادعاهای خود را مطرح می‌كند. وقتی فردی دو بار دروغ می‌گوید آیا می‌توان اظهارات او را باور كرد. جای تعجب است كه او این ادعا را تكرار می‌كند و از همه عجیب‌تر این‌كه رسانه‌های ما و دیگران باز این ادعاها را نقل می‌كنند. آیا ما باز به دروغ این فردی كه بارها دروغ گفته است تن می‌دهیم و آن را منتشر می‌كنیم. هیچ زمینه‌ای برای صحت در اظهارات او نیست.

وی افزود: این اظهارات به هیچ وجه قابل اعتماد نیست. برخی اصرار دارند ما دست از پی‌گیری این مساله برداریم. مسوولان لیبی كه سال‌هاست در این‌باره سكوت كرده‌اند و حرفی نزده‌اند در این پرونده مجرم هستند. با توجه به این‌كه دادگاه لبنان احكامی برای نزدیكان قذافی صادر كرده، آن‌ها می‌خواهند خود را از این احكام مبرا كنند و دست و پا می‌زنند تا از آن نجات پیدا كنند.

فرزند امام موسی صدر گفت: ما از پی‌گیری‌های خود دست برنمی‌داریم. امام موسی صدر زنده و اسیر قذافی است و هرچه زودتر به امید خدا برمی‌گردد. اصرار آن‌ها بر ادعاهای خود نشان می‌دهد به دنبال هدفی هستند و ما نباید گول هدف آن‌ها را بخوریم.
نظرات بینندگان