arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۰۳ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۰

طائرپور: به يک اکران توهين آميز تن نخواهم داد!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرشته طائرپور که اخيرا در آمريکا مراحل ثبت کپي رايت فيلم «آينه هاي روبرو» به کارگرداني نگار آذربايجاني و چهار فيلم ديگر از توليدات جديد سينماي ايران را انجام داده است در مورد اکران «آينه هاي روبرو» در ايران گفت: در ارديبهشت ماه با سر گروه سينمايي مورد نظرم براي اکران اين فيلم در مهرماه صحبت کردم. به من گفته شد که برنامه هاي نمايش براي ده ماه باقيمانده تا پايان سال بسته شده است و تنها مي توانند به صورت آزاد آنرا اکران کنند.

با توجه به تجربه اکران «نخودي» و بسياري از فيلم هاي ديگر در سال گذشته از يکسو و بي سر و ساماني نظام نمايش در شرايط کنوني به نظر مي رسد که بهتر است فعلا اکران اين فيلم را مسکوت بگذارم. تنها نکته روشن و قطعي اينست که به يک اکران توهين آميز تن نخواهم داد و اگر ببينم شرايط اکران به هيچ وجه حرمت و حقوق فيلم و مخاطبان آنرا بجا نمي آورد، فيلم را تا فرا رسيدن روزهاي بهتر براي سينماي ايران، بايگاني خواهم کرد.

اگر قرارباشد اين فيلم را فقط در چند سالن آزاد و لابد به اتفاق يکي دو فيلم ديگر اکران کنم، ترجيح مي دهم همين سهمِ نداشته را هم ببخشم به همکاراني که در عرصه پخش و اکران سيري ناپذير همه چيز را به انحصار خود درآورده اند!
نظرات بینندگان