arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۱۷۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۲۲ - ۰۶ تير ۱۳۹۶

بازگشت ها آغاز شد/ترافیک پرحجم شمال به جنوب هراز

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رییس پلیس راه شرق استان تهران از آغاز بازگشت مسافران از سفر و ترافیک پر حجم شمال به جنوب محور هراز خبر داد.

به گزارش انتخاب،سرهنگ سیاوش محبی، در گفتگو با مهر با تشریح اوضاع ترافیکی شرق استان تهران اظهار داشت: موج بازگشت مسافران از سفرهای تعطیلات عید سعید فطر آغاز شده و هم اکنون مسیر شمال به جنوب محور هراز در محدوده «آبعلی» ترافیک نیمه سنگین را تجربه کرده و در طول محور نیز ترافیک پرحجم و روان را شاهد هستیم.

وی با بیان این که حجم ترافیک بازگشت مسافرین تا تهران ادامه دارد، گفت: ترافیک شمال به جنوب آزاد راه تهران- پردیس نیز پرحجم و روان است.

رییس پلیس راه شرق استان تهران محور قدیم بومهن به تهران را مورد اشاره قرار داد و گفت: در این محور، محدوده پلیس راه جاجرود، شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم.

محبی اضافه کرد: محورهای فیروزکوه و امام رضا(ع) در شرق استان تهران نیز دارای ترافیک عادی و روان بوده و حرکت خودروها به صورت طبیعی جریان دارد.

وی گفت: رانندگانی که قصد عبور از محورهای مختلف شرق استان تهران را دارند ضمن تجهیز خودروهای خود ساعات مناسب را برای سفر خود انتخاب کنند و از سفر در پیک ترافیک به طور جدی خودداری کنند.

رییس پلیس راه شرق استان تهران همچنین از رانندگان خواست ضمن کنترل سرعت و رعایت قوانین ، از وقوع هرگونه حادثه برای خود و خانواده جلوگیری کنند.


نظرات بینندگان