arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۱۸۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۳ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۰

کیهان: خاتون، اسم رمز فتنه احتمالی است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
روزنامه کیهان در سرمقاله خود با عنوان «بار آمریکا را بر ندارید» نوشت:

*آمریکا و اروپا در این شرایط که توان اثرگذاری بر تحولات منطقه عربی را ندارند، دنبال آن هستند که با شلوغ کردن فضا مانع بازی درست و به موقع دیگران شوند. اگر نگاهی به رسانه ها و چهره های وابسته به غرب بیاندازیم در می​یابیم که «سرگرم سازی» با انواع شیوه ها در همه جا جریان دارد. مسئله اصلی این است که بار آمریکا به زمین افتاده و زمان آن است که کشورهای اسلامی این فرصت تاریخی را دریابند. این فرصت بیش از همه برای جمهوری اسلامی ایران است که با تلاش حساب شده مسلمانان را به بازیابی قدرت خود فرا بخواند. این به انسجام کافی در درون نیاز دارد. به موازات آن استراتژیک ترین کار دشمن بهم ریختن درونی کشورهای اسلامی و بخصوص نظام جمهوری اسلامی است به گونه ای که قدرت مدیریت مسلمانان و نظام در داخل مستهلک گردد.

* یادمان نرفته است که در جریان فتنه 88 یکی از سران فتنه که هنوز هم بر حرف های نادرست خود تاکید دارد گفته بود: کاری می کنیم که نظام نتواند اوضاع داخلی را جمع وجور کند و ناچار شود دست های خود را بالا ببرد.» در همین فضا یک نفر از فتنه گران انحرافی از یک طرف می گوید: تحلیل نظام در مورد تحولات منطقه نادرست است و هم او اعوان و انصارش را راه می اندازد تا با چنگ زدن به چهره مقدسات، آرامش داخلی را برهم بزند و خود هم خط بدهد که: «خاتون، اسم رمز فتنه احتمالی».

*یک چهره سیاسی اجرایی که قاعدتاً حق ندارد بنام اسلام و اندیشه اسلامی حرف بزند چون اندوخته و فکر آراسته ای ندارد در یک جلسه کاری- نقل به مضمون- می گوید: «از آنجا که قرآن بدون دستیابی به «انسان کامل» دردی را دوا نمی کند، بنابراین نمی توانیم از قرآن هم استفاده کنیم.»
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هانیه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۵
0
1
واقعا میگن....ایرانیا چقدر با هوشند!!!!!!...الان امریکا واروپا وغرب شب وروز دارن نقشه میرزن...نفهمیدن...حالا فکر کن !!! کیهان فهمید....بابا بخدا خسته شدیم از الفاظ تکراری شماها!
حقیقت گو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۶
0
1
بابا یکی ببینه این شریعتمداری چی می خواد شاید دست از این کارهاش برداشت شده سوژه ی خنده ی خردمندان
( نیشخند)
نظرات بینندگان