arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۲۰۶۶
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۴ - ۰۸ تير ۱۳۹۶

گفت و گوی جالب و جذاب خالد شفیعی با رسانه کره ای

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدافع فصل قبل تراکتور گفت: هدف من حضور در جام جهانی با تیم ملی ایران است.

به گزارش انتخاب، خالد شفیعی بازیکن فصل پیش تیم تراکتورسازی در گفت و گو با سایت اف سی سئول اظهار داشت: از آمدن به اف سی سئول بسیار هیجان زده هستم. سئول بهترین باشگاه کره است. از همه تماشاگرانی که برای خوشامدگویی به من آمدند هم تشکر می کنم.

وی در ادامه افزود: وقتی پیشنهاد سئول رسید من با هموطنانم در میان گذاشتم و به آنها گفتم که این فرصت را از دست نخواهم داد. به نظرم می توانم اینجا عملکرد خوبی داشته باشم و خودم را آدابپته کنم چرا که در شرایط سخت و تحت فشار بهتر کار می کنم و تجربه اش را دارم.

مدافع فصل قبل تراکتور در ادامه خاطرنشان کرد: دوستانم را دیده بودم که در رقابت های لیگ قهرمانان اسیا در قالب تیمهای ایرانی با نمایندگالن کره جنوبی بازی می کنند. تیمهای کره ای کی لیگ در مجموع خوب هستند. افتخار می کنم که عضوی از این باشگاه هستم. این باشگاه همیشه شرایط پایداری داشته است و چیزهای جدیدی را یاد خواهم گرفت. با اعتماد به نفس زیاد بازی می کنم و مطئن هستم که نماینده خوبی برای کشورم در اینجا خواهم بود.

وی همچنین درباره بازیکنانی که با آنها اشنایی دارد بیان داشت: به خوبی با دژان دامیانوویچ اشنا هستم. او یکی از بهترین مهاجم های اسیا است. همچینین چیزهایی درباره پارک چو یونگ و کواک تائه هی می دانم که در تیم ملی کره بازی کرده اند. می خواهم بازی های خوبی را با هم تیمی هایم به نمایش بگذارم.

شفیعی در پایان درباره هدفش از حضور در فوتبال کره گفت: هدف من حضور در جام جهانی روسیه با تیم ملی ایران است و می خواهم تمام تلاشم را برای این مهم انجام دهم. دوست دارم کره هم مانند ایران به جام جهانی صعود کند. فکر می کنم از این بزای بتوانم به تیم اف سی سئول کمک کنم و امیدوارم مفید باشم.

منبع: ایلنا
نظرات بینندگان