arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۲۱۱۷
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۲۰ - ۰۸ تير ۱۳۹۶

توئیت توهین‌آمیز ترامپ علیه دو مجری تلویزیون، جنجال آفرید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رئیس‌جمهور آمریکا در توئیتر از الفاظ توهین‌آمیز برای حمله به دو مجری یک شبکه خبری «ام‌اس‌ان‌بی‌سی» استفاده کرد.

به گزارش انتخاب به نقل از فارس، استفاده «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا از الفاظ توهین‌آمیز برای حمله به دو مجری برنامه «مورنینگ جو»، از شبکه خبری «ام‌اس‌ان‌بی‌سی» با واکنش‌های گسترده در شبکه‌های مجازی رو به رو شد.

«جو اسکاربرو» و «میکا برزینسکی» مجری‌های تلویزیون ام‌اس‌ان‌بی‌سی دو خبرنگاری بودند که روز پنجشنبه به دلیل آنچه «ترامپ» بدگویی علیه خودش خوانده هدف حملات لفظی رئیس‌جمهور آمریکا قرار گرفتند.  

 

ترامپ در توئیترش نوشت: «شنیدم که 'مورنینگ جو' (که دیگر آن را نگاه نمی‌کنم) با آن عملکرد ضعیفش به بدگویی علیه من پرداخته است. پس چطور است که آن 'میکای کم‌خرد' و کم‌هوش، همراه با 'جوِ روانی' نزدیکی‌های سال نو سه شب پشت سر هم در عمارت مار-ئه-لاگو نزد من آمدند و اصرار کردند که به برنامه‌شان بروم؟ صورتش (میکا) به خاطر جراحی کشیدن پوست، بدجور خونریزی داشت. من گفتم نه.»

«لیندسی گراهام»، نماینده جمهوری‌خواه مجلس سنا که خود زمانی به دلیل به زبان آوردن سخنانی درباره چهره «نانسی پلوسی»، نماینده دموکرات مجلس نمایندگان مجبور به عذرخواهی شده بود از ترامپ بابت این توئیت انتقاد کرد.

وی نوشت: «آقای رئیس‌جمهور، توئیت شما دون شأن منصب شما بود و تمثالی از نادرستی‌ها در سیاست آمریکا است، نه عظمت آمریکا.»

شبکه خبری «سی‌ان‌ان»، اظهارات رئیس‌جمهور آمریکا را «نفرت‌پراکنانه» و تبعیض‌آمیز علیه زنان توصیف کرد.
نظرات بینندگان