arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۲۲۵
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۲۳ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۰

گفت وگوي جعلي روزنامه ايران با جهان نیوز

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
روزنامه ایران در شماره امروز خود مطلبی را با عنوان گفت‌وگو با سردبیر جهان نیوز منتشر کرده که از اساس تکذیب می‌شود.

به گزارش انتخاب به نقل از جهان، روز گذشته خبرنگار روزنامه ایران طی تماسی تلفنی با يکي از اعضاي تحريريه جهان  که سابقه رفاقت و آشنائي  با وي دارد ضمن انتقاد به مسئولان این سایت، از وی می‌پرسد که چرا از ویژه نامه خاتون انتقاد کرده و چرا جریان انحرافی را مورد نقد قرار می‌دهید؟!

این عضو تحریریه جهان نیز ضمن استدلال به فرمایشات رهبر انقلاب مطالب خاتون را موهن  توصیف می‌کند که با اغراض سیاسی تهیه شده است.

اما متاسفانه خبرنگار ایران در اقدامی غیر اخلاقی و غیر حرفه‌ای این گفت‌وگوی  دوستانه را بدون اطلاع و با تغییر ۱۸۰ درجه‌ای در قالب مصاحبه‌ای در حمایت از ویژه نامه خاتون در روزنامه ایران منتشر کرده است.

جهان با ابراز ناخرسندی از این اقدام، این گونه حرکات ناشیانه را تلاش برای توجیه انتشار ویژه نامه موهن خاتون می داند. البته وقتي مسئولين روزنامه ايران براي انتشار يک ويژه نامه سفارشي مصاحبه و مقاله و يادداشت به نام هاي مختلف جعل مي کنند، خيلي عجيب نيست  گفت وگوي خيالي با جهان منتشر سازند.طي چند روز گذشته بسياري از افراد مطالب خود در اين ويژه نامه را تکذيب کردند.

 جهان هم مانند بسياري از شخصيت هاي فرهنگي و سياسي هيچگاه حاضر نمي شود، با رسانه جريان انحرافي که تا گردن در فساد غوطه ور است گفت وگو داشته باشد.
 
گفتني است جهان از مديرمسوول روزنامه ايران در همين رابطه شکايت خواهد کرد.
نظرات بینندگان