arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۲۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۳ - ۱۱ تير ۱۳۹۶

نجفی: کیش الگویی مناسب برای مدیریت شهری تهران است

متاسفانه این سیستم در کشور ما برقرار نیست و در گذشته از تجربیات ارزنده مدیران استفاده نشده است. جهت گیری رئیس جمهور در دولت دوزادهم می تواند بر مبنای استفاده از تجربیات مدیران موفق و با تجربه باشد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیریت شهری جزیره کیش می تواند الگوی مناسبی برای ساماندهی شهر تهران باشد.

محمدعلی نجفی مشاور رییس جمهور با اشاره به نگاه محدود در مدیریت اقتصاد شهری تهران گفت : پیشینه  نگاه درآمدزایی در تهران، به فروش تراکم و ایجاد ساخت و ساز  های جدید  بر می گردد که در این راستا باید یک نگاه جامع در ارتباط با اقتصاد شهری در تهران حاکم شود.

وی افزود: شرایط شهری مانند تهران در سال های اخیر باعث شده تا ساکنان این کلان شهر، آرامش زندگی شهروندی را  احساس نکنند و امیدواریم با تشکیل شورای شهر جدید تهران و در پی آن تجدید نظر در برنامه ریزی های انجام شده به همراه طراحی برنامه های جدید مدیریت شهری ، به آرامش مطلوب زندگی شهری در تهران دست یابیم.

نجفی با بیان اینکه در کشور ما الگوی موفقی همچون جزیره کیش وجود دارد که می توان از سیستم مدیریتی این جزیره برای تهران استفاده کرد گفت:  زندگی در جزیره کیش بدلیل مدیریت یکپارچه شهری از کیفیت بالایی برخوردار است و با امکانات و خدماتی که در کیش ارائه شده مشکلات و سختی های شرایط آب و هوایی برای ساکنان این منطقه رفع شده  است.

مشاور رییس جمهور با اشاره به مدیریت خوب اقتصادی و توسعه شهری جزیره کیش گفت: علی اصغر مونسان می تواند یکی از گزینه های مناسب مدیریتی برای شهر تهران باشد.

وی درخصوص ارزیابی عملکرد مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش دردوره 4ساله کاری گفت: در هر کشوری، اعتبار خدمات انجام شده به مجموعه دولت و شخص رئیس جمهور بر می گردد.

نجفی افزود: عملکرد دولت در جزیره کیش بسیار درخشان بوده است و مدیریت خوب جزیره کیش از جمله اقدامات ارزشمند دولت تدبیر و امید است.

مشاور رییس جمهور در خصوص گزینه های مدیریتی دولت دوازدهم گفت: استفاده از تجربیات مفید مدیران به عنوان یکی از عوامل  مهم سیستم پویا در مدیریت است. متاسفانه این سیستم در کشور ما برقرار نیست  و در گذشته از تجربیات ارزنده مدیران استفاده نشده است. جهت گیری رئیس جمهور در دولت دوزادهم می تواند بر مبنای استفاده از تجربیات مدیران موفق و با تجربه باشد.

وی خاطر نشان ساخت: در ارتباط با سلسله مراتب مدیریتی ، می توان از مدیرانی که دارای موفقیت ها و تجربیات مثبتی بوده اند در سطح بالا تر و وسیعتری استفاده کرد.
منبع: ایلنا
برچسب ها: کیش ، نجفی
نظرات بینندگان