arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۲۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۰۷ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۰

حمله مرگبار مرد خشمگین به همسر دلسوز

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
زن دلسوز نمی‌دانست با بدبینی شوهر خشمگین به کام مرگی تلخ فرو خواهد رفت.
4 دختر و پسر در خانه‌شان چشم‌انتظار پدر و مادر بودند که از تراژدی هولناکی باخبر شدند.
ساعت 11:30 صبح 24 مردادماه سال جاری ماموران کلانتری 123 نیاوران در جریان یک درگیری خونین در منطقه نیاوران و خیابان پاسداران، روبه‌روی پمپ‌بنزین قرار گرفتند.
ماموران در تحقیقات میدانی پی بردند مردی با ضربات چاقو، همسر خود را مجروح ساخته و خودش نیز از ناحیه شکم دچار خونریزی شدید شده است و امدادگران اورژانس بلافاصله هر دو را که «قاسم» و «مریم» نام داشتند به بیمارستان انتقال داده‌اند.
همزمان با مرگ مریم، روی تخت جراحی، بازپرس رسولی از شعبه 6 دادسرای امور جنایی تهران و تیمی از اداره 10 پلیس آگاهی وارد عمل شدند و به تجسس‌های میدانی پراختند.
کارآگاهان جنایی در محل وقوع جنایت به تحقیق از تماشاچیان دست زدند که آنان با بیان اظهاراتی مشابه ادعا کردند: «حدود ساعت 11:15 ناگهان صدای جیغ یک زن را شنیده‌اند، به محض حضور در محل، بدن خون‌آلود وی را روی زمین مشاهده کرده‌اند که در کنار او، مرد میانسالی که چاقویی با دسته زردرنگ در دست داشت و خود او نیز از ناحیه شکم دچار خونریزی شده و روی زمین افتاده بود و دائما فریادزنان ادعا می‌کرد که همسرش به نام مریم را کشته است». در شاخه دیگری از تحقیقات کارآگاهان پی بردند این زن و شوهر که 40 و 43 ساله هستند 4 دختر و پسر دارند و قاسم نسبت به همسرش بدبین بوده است. قاسم در بازجویی‌ها گفت: «من از مدت‌ها پیش به مریم شک داشتم تا اینکه از طریق خواهرزاده‌اش در یک ساختمان پزشکان واقع در پاسداران کاری دست و پا کردم. هنوز چند روزی نشده بود که همسرم با من دعوا کرد و گفت شنیده من در ساختمان پزشکان دزدی کرده‌ام. نپذیرفتم و قرار شد با هم به آنجا برویم، روز حادثه از ورامین به راه افتادیم و در پاسداران بودیم که بین من و مریم اختلاف درگرفت، همه بدبینی‌ام باز سراغم آمد ابتدا با مشت به سر و صورتش زدم، همسرم کوتاه می‌آمد، من بیشتر عصبانی شدم و با چاقو او را هدف قرار داده و ضرباتی نیز به شکم خودم زدم تا هر دو زنده نباشیم و ای کاش می‌مردم.
بنا به این گزارش، قاسم پس از بهبودی در بیمارستان در اختیار اداره ویژه قتل پلیس پایتخت قرار خواهد گرفت.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
gg
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۶
0
1
دیوانه عوضی
نظرات بینندگان