arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۲۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۴ - ۱۱ تير ۱۳۹۶

رئیس ائتلاف ملی عراق: هیچ نقطه امنی در منقطه برای داعش وجود دارد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس ائتلاف ملی عراق گفت: در شرایط فعلی هیچ نقطه امنی در منطقه برای تروریستهای داعش وجود ندارد و سرزمینهای اشغال شده توسط رزمندگان اسلام پس گرفته شده است.

به گزارش انتخاب به نقل از ایرنا، حجت‌ الاسلام و المسلمین سید عمار حکیم روز یکشنبه در حاشیه مراسم گشایش نهمین اجلاس اتحادیه رادیو و تلویزیونهای اسلامی در مشهد در جمع خبرنگاران افزود: قبل از آزادی موصل شاهد آزادسازی شهرهایی در سوریه و عراق بوده ایم و امروز به برکت رزمندگان اسلام هیچ نقطه امنی برای گروه تروریستی داعش وجود ندارد.

وی همچنین به انعکاس خوب اخبار منطقه توسط رسانه های کشورهای اسلامی طی ماهها اخیر اشاره و بیان کرد: این در حالی است که رسانه های حامی گروه تروریستی داعش تلاش کردند اخبار را بگونه ای منعکس کنند که منافع آنها تضمین شود.

نهمین اجلاس رادیو و تلویزیونهای کشورهای اسلامی در چارچوب رویداد مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام صبح امروز با حضور 600 میهمان داخلی و خارجی و 230 شبکه از 36 کشور در مشهد آغاز شد و تا 13 تیر جاری ادامه دارد.

سازمان علمی، فرهنگی و آموزشی وابسته به سازمان کنفرانس اسلامی(ISESCO) با عضویت 57 کشور اسلامی، کلانشهر مذهبی مشهد را برای سال 2017 میلادی به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در آسیا انتخاب کرده است.
نظرات بینندگان