arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۳۲۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۶ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۰

درآمد 5/4 ميلياردي نماد تهران؟

تعداد بازديدكننده هاي برج ميلاد در سال جاري افزايش يافته و در 5 ماه گذشته با توجه به برنامه هاي برگزار شده در سالن همايش هاي بين المللي و بازديد مردم، بيش از 500 هزار نفر به برج ميلاد آمده اند که اين در مقايسه با سال گذشته آمار چشمگيري بوده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سايت اطلاع رساني شهرداري تهران گزارش داد: روزانه 3000 نفر از برج ميلاد بازديد مي كنند.

«سما» به نقل از مدير عامل برج ميلاد نوشت: تعداد بازديدكننده هاي برج ميلاد در سال جاري افزايش يافته و در 5 ماه گذشته با توجه به برنامه هاي برگزار شده در سالن همايش هاي بين المللي و بازديد مردم، بيش از 500 هزار نفر به برج ميلاد آمده اند که اين در مقايسه با سال گذشته آمار چشمگيري بوده است.

 به گزارش «دنياي اقتصاد»، با فرض اينكه كل 500 هزار نفر بازديدكننده برج ميلاد از ابتداي سال جاري تاكنون، از طريق خريد بليت هاي 9 هزار توماني كه در حال حاضر براي ورود به برج بايد دريافت شود وارد برج ميلاد شده اند در اين صورت حدود 5/4 ميليارد تومان از محل فروش بليت عايدي نصيب برج شده است. اين در حالي است كه به نظر مي رسد بخشي از بازديدكننده ها، ميهمانان رسمي همايش هايي بوده اند كه در قالب آن امكان بازديد رايگان آنها فراهم بوده است كه در اين صورت، هزينه كل همايش به صورت جداگانه بايد محاسبه شده باشد.سايت شهرداري تهران همچنين نوشته است: اميدواريم در برج ميلاد تهران شاهد روزي باشيم که اين برج همانند برج هاي بلند دنيا همچون ايفل روزانه هزاران بازديد کننده داشته باشد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۶
0
4
بنده خدا تو که برج ایفل را با منار بتنی تهران مقایسه می کنی برو ببین برج العرب دبی را با بیش از دو و نیم برابر این ارتفاع در شهر فسقلی دبی تا شاید آنرا با کهکشان مقایسه کنی.
سكوت
|
UNITED STATES
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۶
0
0
جالبه ... اول با بودجه بيت المال و پول عوارض مردم يه چيزي ميسازن بعد دوباره از مردم واسه ديدنش پول ميگيرن!!!!
نظرات بینندگان