arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۳۳۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۹ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۰

هر قطعه سکه نیم میلیون تومان شد

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر از رکوردزنی قیمت انواع سکه و طلا خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر از رکوردزنی قیمت انواع سکه و طلا خبر داد.

کشتی آرای گفت: هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ، دقایقی پیش در بازار آزاد با افزایش 9 هزار تومانی نسبت به دیروز به قیمت بی سابقه491 هزار تومان رسید.

وی با بیان اینکه بهای طلا در هر کشوری به قیمت جهانی آن وابسته است ، افزایش بهای این فلز گران بها را در بازارهای جهانی علت افزایش قیمت سکه و طلا در بازار داخل دانست .

آقای کشتی آرای گفت: امروز قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی با افزایش 16 دلاری نسبت به دیروز هزار و 793 دلار داد و ستد شد.

وی ادامه بحران اقتصادی اروپا و حل نشدن مشکلات اقتصادی آمریکا ، بی اعتمادی سرمایه گذاران به بورس های جهانی و تمایل بیشتر آنها برای سرمایه گذاری در بازار طلا را از علل این افزایش اعلام و اضافه کرد: تقاضای جهانی برای سرمایه گذاری در بازار طلا بیشتر شده و در نتیجه قیمت طلا در بازارهای جهانی و داخلی افزایش یافته است.

آقای کشتی آرای ، نرخ نیم سکه را هم در بازار آزاد با پنج هزار و 500 تومان افزایش نسبت به دیروز، 245 هزار و 500 تومان اعلام کرد.

وی افزود: هر قطعه ربع سکه نیز دقایقی پیش در بازار آزاد 131 هزار تومان معامله شد که در مقایسه با دیروز سه هزار تومان افزایش نشان می دهد.

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر نرخ هر قطعه سکه تمام بهارآزادی طرح قدیم را هم در بازار آزاد امروز500 هزار تومان اعلام و اضافه کرد: این قیمت برای این نوع سکه تاکنون سابقه نداشته است.

آقای کشتی آرای گفت: هر گرم طلای 18 عیار بدون اجرت ساخت نیز در بازار آزاد امروز با حدود 900 تومان افزایش نسبت به دیروز به قیمت بی سابقه 50 هزار و 150 تومان معامله شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۷
0
0
چشم همه مون روشن!!!
ترابی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۸
0
1
من باب اطلاع در این ده سال نان 18 برابر گوشت 20برابر وطلا 9 برابر گران شده حال بهتر قضاوت کنید.
نظرات بینندگان