arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۳۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۵ - ۱۵ تير ۱۳۹۶

وزیر بهداشت: حرف زیاد می‌زنیم اما در عمل فاصله داریم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزیر بهداشت و درمان گفت: وحدت و همبستگی باید بیش از گذشته به آن تاکید شود، حرف زیاد می‌زنیم اما در عمل فاصله داریم لذا همه باید برای حل مشکلات به هم کمک کنیم.

به گزارش انتخاب، حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان ظهر امروز در کنگره ملی سربازان صلح ایران که در سالن همایش برج میلاد برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی اهداف خود را نه فقط در جغرافیای ایران که در جهان و کشورهای اسلامی دنبال می‌کند.

وی افزود: وحدت و همبستگی باید بیش از گذشته به آن تاکید شود، حرف زیاد می‌زنیم اما در عمل فاصله داریم لذا همه باید برای حل مشکلات به هم کمک کنیم؛ هم قوه‌ها و هم سپاه و بسیج و ارتش و نیروهای مسلح باید همه در کنار هم.

وزیر بهداشت و درمان با بیان اینکه فصل الخطاب طبق قانون مقام معظم رهبری است و جدای از قانون شرعا هم به این موضوع باور داریم، عنوان کرد: خانواده شهدا و مردم ما را سرکار آوردند لذا از فرصتی که خدا در اختیارمان قرار داده استفاده کنیم؛ از خودبینی ها کم کنیم تا مشکلات مردم حل شود.

قاضی‌زاده هاشمی ادامه داد: خیلی بد است که ما بگوییم جمهوری اسلامی را داریم و روز به روز فقیر و معتاد و طلاق بیشتری داریم؛ نباید قولهایمان را فراموش کنیم.

وی همچنین تصریح کرد: طبق چشم انداز ٢٠ ساله که برخی می‌خواهند آن را فراموش کنند ما باید قدرت اول منطقه در هر امری باشیم و همچنین تعهد سیاسی نسبت به انجام وظایفمان داشته باشیم.
منبع: فارس
نظرات بینندگان