arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۳۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۴ - ۱۷ تير ۱۳۹۶

واکنش ها به گزارش افشاگرانه «انتخاب» در خصوص بازار بورس / سوداگران به ارعاب متوسل شدند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرویس اقتصادی «انتخاب» ؛ مهدی نوروزی : گزارش اخیر « انتخاب » درخصوص « تحرکات مشکوک در بازار و سکوت سازمان بورس » با واکنش هایی روبرو شده است که اعتراف عاملان این تحرکات مشکوک، صحت گزارش مذکور را تایید می کند.
 
این واکنش ها در شبکه های اجتماعی از سوی افراد نزدیک به گروه حدودا20 نفره سوداگر بازار بورس ، نشان می دهد که افشاگری در خصوص اقدامات آنها برای این افراد « خط قرمز » محسوب می شود و حاضر نیستند تحت هیچ شرایطی آن را تحمل کنند.
 
قابل تامل است که بسیاری از این واکنش های منفی از سوی آی دی های محدود و شناخته شده ای انجام شد که توسط افراد محدودی مدیریت می شوند و در این میان حتی از ارعاب افراد نیز استفاده کردند.
 
در کنار این موضوع، برخی سرمایه گذارانی که در اتفاقات افشا شده اخیر، بازی خورده و دچار زیان زیادی شده بودند از یک سو، و بسیاری از متخصصان مطلع و دلسوز بورس که از اتفاقات اینچنینی آگاه هستند از سوی دیگر، از گزارش افشاگرانه مذکور حمایت کردند.
 
آنچه مسلم است اینکه « انتخاب » به عنوان یک رسانه، وظیفه خود می داند که در خصوص تحرکات مشکوک مشابه اطلاع رسانی کند و از طرف دیگر انتظار می رود سازمان بورس و اوراق بهادار نیز در کنار رسانه ها، به وظایف خود عمل کرده و با این سناریوها برخورد کند تا تجربه های تلخی مانند تجربه سهامداران کنتورسازی تکرار نشود .

نظرات بینندگان