arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۴۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۰۶ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۰

بارسلونا قهرمان سوپرجام باشگاه‌های اسپانیا شد/ این مسی تمام نشدنی

دیدار برگشت سوپر جام فوتبال اسپانیا از ساعت 1:30 دقیقه بامداد امروز پنجشنبه به وقت تهران در ورزشگاه نیوکمپ بین تیم های بارسلونا و رئال مادرید برگزار شد که در پایان به برتری 3 بر 2 شاگردان گواردیولا انجامید تا این تیم با پیروزی 5 بر 4 در مجموع دو دیدار رفت و برگشت جام قهرمانی را بالای سر ببرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تیم فوتبال بارسلونا با پیروزی در مجموع دو دیدار رفت و برگشت، عنوان قهرمانی رقابتهای سوپرجام اسپانیا را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار برگشت سوپر جام فوتبال اسپانیا از ساعت 1:30 دقیقه بامداد امروز پنجشنبه به وقت تهران در ورزشگاه نیوکمپ بین تیم های بارسلونا و رئال مادرید برگزار شد که در پایان به برتری 3 بر 2 شاگردان گواردیولا انجامید تا این تیم با پیروزی 5 بر 4 در مجموع دو دیدار رفت و برگشت جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

در این دیدار که لیونل مسی بازهم نقش تاثیرگذاری در پیروزی باسلونا داشت، دو تیم در نیمه اول فوتبال زیباتری را به نمایش گذاشتند و موقعیت های زیادی هم روی هر دو دروازه ایجاد کردند اما در نیمه دوم بازی افت محسوسی داشت و انتظارات از رئال و بارسلونا برآورده نشد.

در دقیقه 15 این دیدار "اینیستا" موفق شد گل نخست بازی را وارد دروازه تیم رئال مادرید کند اما پنج دقیقه بعد کریستیانو رونالدو در شرایطی کار را به تساوی کشاند که بازیکنان بارسلونا اعتقاد داشتند او در موقعیت آفساید قرار داشته است. در شرایطی که همه منتظر بودند تا نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان برسد، لیونل مسی از نبوغ خود استفاده کرد با ضربه ای آرام از درون محوطه جریمه برای دومین بار دروازه رئال مادرید را باز کرد تا نقش تاثیرگذاری در قهرمانی بارسلونا داشته باشد.

در نیمه دوم هم دو تیم فوتبال درگیرانه ای را به نمایش گذاشتند که البته به جذابیت نیمه اول نبود. با این حال رئال مادرید در دقایق پایانی بر فشار حملات خود افزود و در دقیقه 82 موفق شد توسط کریم بنزما به گل تساوی دست پیدا کند تا همه چیز از نو شروع شود.

در حالی که همه منتظر بودند تا سرنوشت قهرمان به وقت های اضافه کشیده شود، با ورود "فابرگاس" به زمین که هواداران بارسلونا از حضورش بسیار خوشحال بودند ورق برگشت و در دقیقه 89 لیونل مسی بازهم هنرنمایی کرد و با ضربه ای زیبا دروازه رئال مادرید را باز کرد تا دقایق پایانی این دیدار جذاب و دیدنی تر شود.

در وقت های اضافه این دیدار که رئال برای رسیدن به گل تلاش زیادی کرد بازی کمی بوی خشونت به خود گرفت که پس از اخراج "مارسلو" از رئال مادرید، بازیکنان نیمکت نشین دو تیم به زد و خورد با یکدیگر پرداختند که همین درگیرها وقفه ای چند دقیقه ای را در بازی ایجاد کرد. مارسلو به خاطر تکل خشنی که روی پای فابرگاس رفت با کارت قرمز مستقیم از بازی اخراج شد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Ali
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۷
0
0
یکی نیست وحشی های مورینیو را رام کند
نظرات بینندگان