arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۴۴۶۹
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۵ - ۲۲ تير ۱۳۹۶

گزارشی از ستاره های که در فصل نقل و انتقالات بیرون مانده اند / در به در دنبال تیم !

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فصل نقل و انتقالات رقابت‌های لیگ‌برتر تا روز پانزدهم شهریور‌ماه جریان دارد اما آنچه که مشخص است شاید تغییرات کوچکی در تیم‌های لیگ برتری اتفاق بیفتد.

به گزارش انتخاب به نقل از خبرآنلاین؛خیلی از باشگاه ها بازیکنان مورد نظر خودشان را گرفته اند و در حال حاضر در اردوهای آماده سازی خودشان هستند.به همین دلیل خیلی بعید است که دیگر دست به تغیرات بزنند و بازیکن جدیدی جذب کنند.در این مطلب به بازیکنان و  مربیانی اشاره شده است که در لیگ برتر هفدهم احتمالا بدون تیم خواهند ماند.بازیکنانی که روزی از ستون های اصلی تیم هایشان بودند و اتفاقا بعضی از آنها قراردادهای میلیاردی می بستند.

آندرانیک تیموریان

آندو فصل قبل با استقلال قرارداد امضا کرد اما به دلیل مشکلاتی که برای این تیم پیش آمد راهی ماشین سازی شد تا یک فصل نه چندان خوب را در این تیم سپری کند.او که دیگر به تیم ملی هم دعوت نمی شود از ماشین سازی به نفت رفت اما اوضاع نه چندان خوب این تیم باعث شد تا تیموریان امسال انگیزه ای برای ماندن در این تیم نداشته باشد.او در حال حاضر عضو هیچ تیمی نیست.

سامان نریمان جهان

بازیکنی که به پرسپولیس آمده بود تا دوباره احیا شود کمتر فرصت بازی کرد پیدا کرد.او یکی از نیمکت نشینان ثابت بود و در حال حاضر منتظر دریافت رضایت نامه اش برای انتقال به تیم دیگری است.

بهنام برزای

آینده درخشان او در خطر است.بازیکنی که خیلی ها بر این عقیده بودندکه می تواند تا سال های سال بدرخشد از روزی که از استقلال جدا شده بدون تیم مانده است.او که یکی از مهره های مورد اعتماد علی منصور بود با وجود اینکه توانایی بالایی دارد اما هنوز نتوانسته با تیمی قرارداد ببندد.

محمد آرام طبع

یکی از بازیکنانی بود که می گفتند برانکو اعتقاد ویژه ای به او دارد اما اگر این طور بود او این فصل هم در پرسپولیس می ماند.محمد امین آرام طبع هنوز به تیمی ملحق نشده است و باید دید که در روزهای آینده چه اتفاقی برایش خواهد افتاد.

محسن بنگر

مدافع تراکتورسازان که با امیر قلعه نویی به اختلاف خورد و از این تیم جدا شد همچنان بودن تیم است.او خودش اعلام کرده فعلا دوست ندارد از فوتبال خداحافظی کند و این احتمال وجود دارد که پیشنهادی داشته باشد.با این حال هنوز خبری در رسانه ها در خصوص این بازیکن وجود ندارد.

امید عالیشاه

محرومیت تراکتورسازی باعث شد تا وضعیت عالیشاه روی هوا برود.او حالا ناچار است تا برای ادامه سربازی اش یا راهی فجر سپاسی شود یا در ملوان که در لیگ برتر حضور ندارند شود.

احمد نوراللهی

نوراللهی هم وضعیتی مشابه عالیشاه دارد.با این تفاوت که او می تواند کسری از خدمت بگیرد و از اواخر شهریور ماه یا اوایل مهرماه برای این تیم بازی کند.

آرش افشین

زمانی از پدیده های فوتبال ایران بود.اما کارت های پایان خدمت و مصدومیت های پی در پی اجازه نداد تا آرش مثل سابق بدرخشد.او فصل قبل به استقلال تهران آمد و خیلی زود رضایت نامه گرفت و راهی استقلال خوزستان شد اما برای لیگ برتر هفدهم هنوز پیشنهاد تازه ای دریافت نکرده است.

پدیده فوتبال ایران در اوایل دهه 90، بعد از ابطال کارت سربازی اش و مصدومیت های پی در پی دیگر آن بازیکن موفق سابق نشد و بعد از حضور نه چندان موفق در استقلال‌های تهران و خوزستان، برای این فصل پیشنهادی از تیم های لیگ برتری نداشته و فعلا به دور از لیگ برتر است.

میلاد میداودی،امیر ارسلان مطهری،وحید طالب لو،محمد نصرتی،مهرداد طهماسبی،مصطفی اکرامی،شهاب کرمی دیگر بازیکنانی هستند که همچنان تیم ندارند.

در بین مربیان لیگ برتری هم حسین فرکی،نعیم سعداوی،صمد مرفاوی،خداداد عزیزی،نادر دست نشان،فیروز کریمی،رسول خطیبی و فرهاد کاظمی نفراتی هستند که امسال هدایت هیچ تیمی را تا این لحظه بر عهده ندارند.
 
نظرات بینندگان