arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۰۲ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۰

بزرگترین شبکه ترانزیت شیشه به تایلند متلاشی شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا از متلاشی شدن بزرگترین شبکه ترانزیت شیشه به تایلند در تهران خبر داد و گفت: دو تن از عناصر اصلی این شبکه به همراه 212 کیلو شیشه دستگیر شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا از متلاشی شدن بزرگترین شبکه ترانزیت شیشه به تایلند در تهران خبر داد و گفت: دو تن از عناصر اصلی این شبکه به همراه 212 کیلو شیشه دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین آبادی امروز( پنج شنبه) در نشست مطبوعاتی گفت: در ادامه اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در برخورد با تولید، ترانزیت و توزیع مواد مخدر شیشه در کشور، یک شبکه مهم ترانزیت شیشه به کشور تایلند شناسایی و منهدم شد.

وی افزود: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر از مدت ها پیش این باند را مورد کنترل اطلاعاتی قرار دادند تا اینکه شب گذشته موفق به شناسایی مخفیگاه قاچاقچیان شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا‏‌، درباره شگرد این باند، تصریح کرد: اعضای این باند، ابتدا اقدام به خرید مبل های دست دوم می کردند و پس از جاسازی مواد مخدر شیشه در بدنه مبل، با روکش جدید محل جاسازی را می پوشاندند و قصد داشتند در پوشش انتقال مبل در کانتینر، مواد مخدر را به تایلند ترانزیت کنند.

حسین آبادی‏، یادآور شد: یکی از عناصر اصلی باند حین سرکشی به ویلایی در حال ساخت در منطقه ییلاقی تهران که ارزش آن بالغ بر چند میلیارد تومان بود، دستگیر شد.

هفته گذشته نیز یک باند ترانزیت مواد مخدر شیشه به کشور تایلند متلاشی و 9 نفر از عناصر اصلی باند توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی دستگیر شدند.

وی، از کشف 212 کیلو شیشه، بیش از 5 میلیون تومان وجه نقد در حساب بانکی قاچاقچیان و دو خودرو ”بی ام و” و پژو 207 خبر داد.

سردار حسین آبادی گفت: اطلاعات این شبکه در اختیار پلیس تایلند قرار گرفت و دو نفر از عناصر اصلی این شبکه های دستگیر شدند.
نظرات بینندگان