arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۴۶۷
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۴ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۰

كنایه تلویزیون: دعوایی پیدانكردیم كه یك طرفش دولت نباشد

برنامه خبری «صرفا جهت اطلاع» این هفته هم بار دیگر برخی اعضای كابینه و بالاخص شخص رئیس​جمهور را سوژه خبرهای حاشیه​ای خود كرده بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
برنامه خبری «صرفا جهت اطلاع» این هفته هم بار دیگر برخی اعضای كابینه و بالاخص شخص رئیس​جمهور را سوژه خبرهای حاشیه​ای خود كرده بود.

به گزارش خبرآنلاین، در یكی از گزارش​های خبری این برنامه، بخشی از سخنرانی رئیس جمهور پخش شد كه در آن می​گفت: برخی نانشان در دعوا ایجاد كردن و فحش دادن به یكدیگر است. خوب است كه شهرك​هایی برای آنها ایجاد كنیم و به آنها ماهی 10-15 میلیون تومان هم حقوق بدهیم و بگوییم بروید در آنجا و هرچقدر دلتان می​خواهد به هم دیگر فحش بدهید اما از اینجا كه خارج شدید حق ندارید با هم دعوا كنید و فحش بدهید!

سپس مجری برنامه گفت: البته ما هرچقدر گشتیم كه دعوایی پیدا كنیم كه یك طرفش دولت نباشد، نشد!

این برنامه دو حاشیه هم برای وزرای ورزش و فرهنگ وارشاد اسلامی داشت. نخست درباره اینكه اعضای تیم ملی جوانان بسكتبال حتی برای یك روز هم نتوانسته​اند یك تمرین 17 نفره داشته باشند چون مدام چند نفر از اعضا درگیر پیگیری خدمت سربازی​شان بوده​اند. مجری برنامه هم از وزیر ورزش خواست تا كف دستش یك علامت ضربدر بزند تا این مشكل را مرتفع كند و افزود: البته اگر كف دستتان هنوز هم جای ضربدر زدن دارد!

در بخش دیگر هم با اشاره به تغییر محتوای منظومه «خسرو شیرین»، مجری برنامه پیشنهاد داد تا بنا به ادعای وزیر فرهنگ كه گفته است این كتاب صرفا برای بچه​ها و نوجوانان تغییر محتوای خواهد یافت، عنوان «خسرو و شیرین» به «خسرو و بچه​های محل» یا «خسرو نگو یه دسته گل» تغییر نام یابد. 

این برنامه همچنین ضمن انتقاد از ماجرای آب بازی، در عین حال به كسانی كه این موضوع را این قدر بزرگ كرده و آن را كار استكبار و عوامل خارجی دانستند، طعنه زد.
نظرات بینندگان