arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۹ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۰

فتح الله زاده: 3 میلیارد تومان بدهی مدیریت قبلی استقلال است/ به جباری گفتیم فرصت بده!

سرپرست باشگاه استقلال با اشاره به اینکه این باشگاه از نظر مالی شرایط سختی را تجربه می کند گفت: سه میلیارد تومان از مجموعه بدهی‌های باشگاه مربوط به مدیریت قبلی باشگاه به کادر فنی و بازیکنان است که بخشی از مطالبات مجتبی جباری نیز شامل این بدهی می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرپرست باشگاه استقلال با اشاره به اینکه این باشگاه از نظر مالی شرایط سختی را تجربه می کند گفت: سه میلیارد تومان از مجموعه بدهی‌های باشگاه مربوط به مدیریت قبلی باشگاه به کادر فنی و بازیکنان است که بخشی از مطالبات مجتبی جباری نیز شامل این بدهی می‌شود.

علی فتح الله زاده در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب افزود: با توجه به اینکه دولت پرداخت پول به باشگاه های دولتی را ممنوع کرد مشکلات باشگاه هایی امثال ما به مراتب بیشتر از قبل شد. متاسفانه قبل از اینکه راه حلی برای تامین منابع مالی از سوی باشگاه‌های دولتی مطرح شود، ابتدا مصوبه عدم پرداخت کمک را تصویب کردند تا مشکلات ما دو چندان شود.

وی ادامه داد: طبیعتا ما باید بیشترین دریافتی و درآمد را از حق پخش تلویزیونی داشته باشیم اما عملا این اتفاق نمی افتد و مسئولان هم بودجه لازم برای این کار را در اختیار صداوسیما قرار نداده اند و در شرایط فعلی مبلغ اندکی به عنوان حق پخش تلویزیونی به باشگاه های دولتی می رسد.

سرپرست باشگاه استقلال با بیان اینکه این شرایط باعث شده است از نظر مالی در شرایط بدی قرار داشته باشیم خاطرنشان کرد: متاسفانه باشگاه استقلال از زمان مدیریت قبلی 3 میلیارد تومان به بازیکنان و کادر فنی بدهکار بود که مجتبی جباری 200 میلیون تومان از آن دوران طلبکار بود. ما تلاش کردیم علاوه بر پرداخت بخشی از بدهی ها 100 میلیون تومان از طلب قبلی جباری را به وی پرداخت کنیم. ضمن اینکه جباری تمام مطالبات فصل گذشت اش را به طور کامل دریافت کرده است.

فتح الله زاده ادامه داد: حدود شش ماه پیش به بازیکنان قول دادیم که قبل از شروع فصل مبالغ پیش قراردادهایشان را به آنها پرداخت کنیم اما آن زمان نمی دانستیم که چنین تغییراتی در سازمان تربیت بدنی صورت می گیرد و چنین مصوباتی اعمال می شود.

سرپرسرت باشگاه استقلال در ادامه به ماجرای رفت و آمد مجتبی جباری اشاره کرد و گفت: ما با جباری صحبت کردیم و گفتیم هنوز زمان زیادی از رقابتهای لیگ برتر نگذشته است و اینقدر ما را تحت فشار نگذار. گفتیم یک مقدار تحمل داشته باش و فرصت بده. ما بازیکنانی که داریم که طلب هایشان بیشتر از جباری است اما دارند می آیند و تمرین می کنند.

وی ادامه داد: البته جباری هم در نشستی که روز پنجشنبه داشتیم تاکید کرد که چون شما قول داده اید باید به قولتان عمل کنید و طلب ما را بدهید. هر کس مشکلات و گرفتاری های خاص خودش را دارد.

علی فتح الله زاده در ادامه گفت: به جباری قول دادیم که تا 15 روز آینده بخشی از مطالبات و پیش قرارداد همه بازیکنان را پرداخت کنیم که جباری هم یکی از آنهاست. با این قول با جباری به توافق رسیدیم که بدون مشکل در تمرینات شرکت کند.

سرپرست باشگاه استقلال با بیان اینکه وزیر ورزش و جوانان تاکنون 800 میلیون تومان به آنها کمک کرده است گفت: ما از تعهدی که سازمان تربیت بدنی فصل قبل داده بود یک میلیارد و 500 میلیون تومان طلبکار بودیم که آقای عباسی 800 میلیون آن را پرداخت کرد و 700 میلیون طلب داریم. ما به خاطر مشکلات مالی مجبور شدیم از چک های شخصی مان هم به طلب کاران بدهیم.

نظرات بینندگان