arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۰۹ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۰

گوشي موبايل جان جوان 25 ساله را در عمق چاه گرفت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
طي تماس اهالي يک مورد حادثه چاه افتادگي درون يک گاوداري در جاده خين عرب به مرکز فرماندهي آتش نشاني ( 125 ) اعلام شد.
در پي دريافت خبر بلافاصله گروه امداد و نجات شيفت (ب) ايستگاه 7 آتش نشاني مشهد به محل حادثه واقع در روستاي گزين در فاصله 10 کيلومتري شهر مشهد اعزام شد. نجاتگران آتش نشاني پس از رسيدن به محل مشاهده کردند قطر گلويي اين چاه بسيار تنگ است و امکان ورود نجاتگر به درون چاه نيست.
علي اخلاقي فرمانده نجات ايستگاه 7 آتش نشاني مشهد گفت: نجاتگران بي درنگ وارد عمليات شده و با استفاده از کمپرسور هيدروليک اقدام به تخريب دهانه چاه براي ورود نجاتگر نمودند و سپس يکي از آتش نشانان با استفاده از تجهيزات ويژه نجات به درون چاه رفته و پيکر بي جان مرد جواني را که در عمق 15 متري اين چاه جان باخته بود از درون چاه خارج نمود.
محمد اختر شناس افسر نگهبان آتش نشاني مشهد پس از بررسي محل درباره چگونگي وقوع اين حادثه گفت: يکي از کارکنان اين گاوداري به دليل نامعلومي گوشي تلفن همراهش به داخل اين چاه فاضلاب مي افتد که براي بيرون آوردن آن قصد ورود به درون چاه را داشته اما به دليل کوچک بودن دهانه اين چاه همکار ديگرش که لاغرتر بوده به وسيله يک رشته طناب وارد چاه مي شود.
اخترشناس افزود: اين مرد 25 ساله که نام وي محمد بوده متوجه وجود گازهاي بسيار سمي داخل چاه فاضلاب نمي شود و به محض ورود به چاه دچار بيهوشي ناشي از گازگرفتگي مي شود و به عمق اين چاه سقوط مي کند.
در همين حين نفر دوم که در بالا مستقر بوده با مشاهده اين صحنه بلافاصله درصدد کمک به همکار خود برمي آيد که باز هم به دليل عدم اطلاع از خطري که او را نيز تهديد مي کرده قصد ورود به چاه را داشته که وي نيز دچار گازگرفتگي مي شود که بلافاصله اطرافيان متوجه مي شوند و او را نجات مي دهند.
اخترشناس افزود: با حضور بموقع نيروهاي اورژانس اين مصدوم براي مداوا به بيمارستان منتقل شد.
نظرات بینندگان