arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۵۵۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۱ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۰

فرج‌الله سلحشور نفروختن فيلمش را گردن ديگران انداخت

سلحشور در گفت‌وگوي جديد با خبرگزاري مهر، باز هم حرف‌هاي داغ و تيترخوري براي روزنامه‌نگارها زد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سلحشور در گفت‌وگوي جديد با خبرگزاري مهر، باز هم حرف‌هاي داغ و تيترخوري براي روزنامه‌نگارها زد.

سلحشور اول از زمان اكران «يوسف پيامبر» در سينماهاي كشور انتقاد كرد و گفت:«اكران «يوسف پيامبر» را درست زماني قرار داده‌اند كه دو شبكه در حال پخش همزمان آن هستند و ساعت اكران در 11 و 12 شب نيز مسلما با استقبال روبه‌رو نخواهد شد. آن وقت همه جا شايعه مي‌كنند آثار مذهبي بيننده ندارد. درست است كه سريال يوسف را مردم بيش از اندازه ديده و چه بسا آن را خورده‌اند اما همزماني پخش دو شبكه و قرار دادن آن در اكران نيمه شب به استقبال مردم از اين اثر صدمه زده است. اگر اكران فيلم را در روز مي‌گذاشتند آن وقت مي‌توانستيم بفهميم چقدر بيننده دارد.»

 او در ادامه براي موفقيت اكران فيلمش از امت حزب‌الله و مومنان خواست از اين فيلم حمايت كنند و اين كار را به منزله حمايت از آثار قرآني و تقويت جبهه مذهبي در برابر جبهه ابتذال دانست و گفت: «حمايت شما باعث مي‌شود ما در آينده نيز آثار بهتري را بسازيم اما اگر با شكست روبه‌رو شويم ناچار مي‌شويم از توليد دست بكشيم.»

سلحشور با انتقاد از عدم نمايش «يوسف پيامبر» در بازارهاي فيلم جهاني دليل اين موضوع را نيازمند نبودن مسئولين به پول اين سريال دانست و گفت: آن‌ها تصور مي‌كنند دولت براي ساخت اين آثار پول رايگان مي‌دهد و در سال‌هاي بعد نيز اين بودجه وجود خواهد داشت پس دليلي وجود ندارد كه بخواهند با فيلم‌هايشان درآمد كسب كنند .

سلحشور در ادامه انتقاداتش گفت اتهام 14 ميلياردي براي ساخت «يوسف پيامبر» را نمي‌پذيرم: «ما خودمان برنامه‌ريزي كرديم و تعهد مذهبي داشتيم. فكر كرديم اگر كارگران تمام شود از پول بيت المال است و بايد جواب خدا را بدهيم. به همين دليل يوسف با نظم و سرعت بالا و با قيمت بسيار كم ساخته شد. كما اينكه يوسف در 2 سال و 9 ماه با بودجه هفت ميلياردي ساخته شد و من حتي زماني كه به مناسبت ساخت اين سريال به محضر مقام معظم رهبري رفته بوديم در حضور آقا خواهش كردم مسئولان صدا و سيما از آنجايي كه به من اتهام صرف 14 ميليارد هزينه براي «يوسف پيامبر» زده شده با اعلامي رسمي رفع اتهام كنند اما بعد از بيرون آمدن از دفتر رهبري اين ماجرا به فراموشي سپرده شد و اعلام نكردند بودجه سريال ما هفت ميليارد بوده است. »

در ادامه اين گفت‌وگو سلحشور درباره ادعاهاي سيدشهاب الدين طاهري مبني بر استفاده سلحشور از فيلمنامه‌ا‌ش گفت: «تا به امروز چهار بار به محضر دادگاه رفته‌ايم و مداركمان را ارائه داده‌ايم. اكنون سناريو من و ايشان براي كارشناسي رفته است وحكم نهايي دادگاه به زودي اعلام مي‌شودفرض كنيم كه من بي‌گناه شناخته شوم آن وقت چطور مي‌توانم بي‌گناهي‌ام را به ديگران اثبات كنم. بايد در دادگاه علني با حضور خبرنگاران از من اعاده حيثيت شود تا با شنيدن سخنان من و شاكي پرونده افراد خود قضاوت كنند كه حرف راست كدام است.»

سلحشور درباره ساخت سريال «معاويه و حسن و حسين» توسط كشور كويت هم گفت: صهيونيسم و امپرياليسم جهاني و دشمنان اسلام از پيش براي مقابله با ما برنامه داشته‌اند.

شايد سريال‌هايي چون امام علي، اصحاف كهف و يوسف باعث شده باشد انگيزه آن‌ها براي فيلمسازي عليه شيعه افزايش يافته باشد اما عناد آن‌ها ريشه‌اي‌تر از اين حرف‌هاست و تنها اين آثار را به عنوان بهانه مطرح كرده و از اين موقعيت سوءاستفاده مي‌كنند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۹
0
16
بابا ولششششششش كن كي حالا حال حوصله داره بيا اين فيلماببينه ولللللللش كن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۹
0
10
چرااين آقانميره تو كار نوشتن فيلمنامه كمدي؟باوركن رو دست همه بزرگان اين فن خواهدزد.اينو بخونيدازهمين متن:سلحشور با انتقاد از عدم نمايش «يوسف پيامبر» در بازارهاي فيلم جهاني دليل اين موضوع را نيازمند نبودن مسئولين به پول اين سريال دانست
parsa
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۹
0
12
سریالی که چند بار از شبکه های مختلف تلویزیون نمایش داده شده حالا توقع فروش در سینما را داره ، مثل اینکه آب سربالا می ره!!
نظرات بینندگان